jaa en anders word er gespankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:42 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Succes, trek voor de veiligheid ook de stekker eruit
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...quote:
jaaa en dan gaan we die spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...
![]()
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligtquote:
juistem zo hoort dat!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligt![]()
![]()
YEAH !!!quote:
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
YEAH !!!
Trouwens, rustig hier inderdaad...
beetje een worstfeest hier...
you kinky pervert!!! bend overquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef spenky het volgende:
[..]
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spanken![]()
![]()
oehhh spannend als er maar niemand kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
you kinky pervert!!! bend over![]()
Kans is wel vrij groot hier natuurlijk...loopt storm...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef spenky het volgende:
[..]
oehhh spannend als er maar niemand kijken
Onweer is romantischquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Ayaxola het volgende:
Kut TT, kut regen!
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keerquote:
Regen zuigt inderdaad, tenzij je in bed ligt....heerlijk tegen het raam....hummm....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keer
Cool, beet hij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:59 schreef taart het volgende:
Mijn mentor heeft gewoon een 225 miljoen jaar oude krokodil gevonden![]()
bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
kamers opgeruimd wat wil je nog meer?
Zo zie je maar weer, alles heeft een voordeelquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef taart het volgende:
[..]
nee, maar daardoor viel er wel mooi een lesuur voor mij uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |