Ik begreep zelf dat hij meteen op de bank kwam te zitten, maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb het op de manier opgevat dat Roel sowieso op de bank zit,
Hij is mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Mijn favoriete cap van de dag:
Roel kijkt schijnbaar onoverwinnelijk richting de camera, met achter zich de nog steeds wat verslagen Lieske.
[afbeelding]
Prachtige plaatquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Roel kijkt schijnbaar onoverwinnelijk richting de camera, met achter zich de nog steeds wat verslagen Lieske.
Hahahaa...... zeg eens eerlijk scan, alleen maar omdat Lieske er ook op staat toch??quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nog even dan:
Betekent de nominatie van Rikkert voor Roel dat hij sowieso 'op de bank' zit, of is het slechts nog maar 1 nominatie en is het nog lang nietgezegd dat hij ook op de bank komt te zitten?
Dat zal hem nog tegenvallen! Ik heb het idee dat Ralh en Nattie lie als laatste twee overblijven. Ralph gaat met het geld naar huis.. en natte lie kan terug naar der mannetje!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
AJB is bedoelt voor het hippe moderne jeugdige Talpa *kuch*, het moet ons aanspreken, want aUb is te ouwelijk, meer NOS stijlquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Humor!![]()
AJB vindt ik ook zo
doe dan svp ofzo
Sinds die avond dat Roel aan Lieske vroeg als hij bij haar zou blijven slapen en zei hem afwees heeft hij haar ingeruild voor Dido.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef elskreeft het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar nie veel meer te vertellen he?
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef elskreeft het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar nie veel meer te vertellen he?
Rikkert was toen het huis al uit! Dit is regel 10 (uit me hoofd) , BB kan de regels altijd veranderen!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelde met bindend..... dat hij telt ook als ik rikkert het huis uit.... Zo zie ik het en zo begreep ik het ook......
of A.U.B. staat ook wat netter richting kijker, maar ja het is duidelijk hoe ze over ons denken. Niet eens exuses of enige uitleg, maar ja, morgen herkansing.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Humor!![]()
AJB vindt ik ook zo
doe dan svp ofzo
Jahoor, echt niet man.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Dat zal hem nog tegenvallen! Ik heb het idee dat Ralh en Nattie lie als laatste twee overblijven. Ralph gaat met het geld naar huis.. en natte lie kan terug naar der mannetje!
Nee, meer om de onderlinge verhoudingen (Lieske, Rikkert, Roel)quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa...... zeg eens eerlijk scan, alleen maar omdat Lieske er ook op staat toch??![]()
Is niets mis mee hoor maar ik val op Dido.![]()
ja zo lees ik het ook...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Ik heb Lieske nog nooit zo sip zien kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |