Dat dacht ik ook ja, dus dat is dan gewoon nog maar 1 stem toch? Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd dat hij al zeker is van zijn plaats op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
er is gezegd dat de nominatie vast staat...............
Rikkert kun je schrappen nu. Daar horen we NOOIT meer iets van.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, meer om de onderlinge verhoudingen (Lieske, Rikkert, Roel)
Ik had haar zo sip tijdens het moment van Rikkert's exit verwacht, maar ze sprong en zei vrolijk gedag.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Ik heb Lieske nog nooit zo sip zien kijken.
Nou je het zegt.... dat klopt inderdaad jaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
Sinds die avond dat Roel aan Lieske vroeg als hij bij haar zou blijven slapen en zei hem afwees heeft hij haar ingeruild voor Dido.
Denk dat de hippe moderen jeugd niet eens begrijpt wat ze met ajb bedoelen zet dan iets van "FF w88!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
AJB is bedoelt voor het hippe moderne jeugdige Talpa *kuch*, het moet ons aanspreken, want aUb is te ouwelijk, meer NOS stijl![]()
dat mag toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Lieske treurt over het vertrek van haar enige echte vriendje in het huis.
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominatie wel, maar op de bank zitten alleen de 3 meest genomineerden, toch?
Jah dus hij maakt zich druk om niks? Want volgens mij denkt Roel dat hij nu gelijk op "de bank" zitquote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, dus dat is dan gewoon nog maar 1 stem toch? Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd dat hij al zeker is van zijn plaats op de bank.
24/7 streams hier, i am 100% surequote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou je het zegt.... dat klopt inderdaad ja
volwassen en Lieske in 1 zinquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had haar zo sip tijdens het moment van Rikkert's exit verwacht, maar ze sprong en zei vrolijk gedag.
Misschien expres emoties onder bedwang.
Misschien de nieuwe volwassen Lieske![]()
Let op het accent van dequote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
volwassen en Lieske in 1 zin![]()
Daar mag ik eigenlijk helemaal niks van zeggen
quote:
Hey, het was slechts een constatering hoor!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag toch?
ik vind het ook jammer van Rikkert hoor
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag toch?
ik vind het ook jammer van Rikkert hoor
hij vroeg het zelfs 2 keer, volgens mij geloofde het de eerste keer niet helemaal....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
24/7 streams hier, i am 100% sure![]()
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....
dus zal Roel zeker volgende week op de bank zitten, met de andere genomineerden...
Tanja is goed bezig de laatste dagen hoorquote:
Vorige week waren er bij uitzondering 5, omdat er 3 mensen op de derde plek waren geindigd met 1 stem. Bridget zei toen ook dat er normaalgesproken 3 mensen op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
vorige week waren er dus 5 genomineerd....waarvan Lieske de envelope trok, om uit de nomintaie te komen....dus vanavond zaten er 4 op de bank....
dus zal Roel zeker volgende week op de bank zitten, met de andere genomineerden...
Dus moet Roel tactisch stemmenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.
ja het gaat goed met Tanja, beter zoquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja is goed bezig de laatste dagen hoor
Actief doen in huis, lachen, praten, een wereld van verschil
Ik vind dr bijna leuk![]()
Tanja zit op de methadon??quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
HUH??? Tanja doet spelen met bal?? Tanja nog steeds wakkker? Tanja lacht? Tanja heeft lol?
Ik hoop dat het morgenavond allemaal duidelijk wordt....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er 3 of meer bewoners zijn met 2 of meer stemmen, dat zit Roel dus niet op de bank.
oeps sorryquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Day het volgende:
Hey, het was slechts een constatering hoor!!!
Vind het ook wel zielig voor d'r.
Het verbaasd me ook, dacht dat het alleen op fok zo was, maar gelukkig nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Heb zo'n idee dat de tweeling broer van Ralph het beter gaat doen!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gezellig bezig, het is net een dieseltje wanneer die eenmaal op gang is
Ruzie is leuk, dus dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ja het gaat goed met Tanja, beter zo
ze gaat heus nog wel ruzie maken
That's the 'slang' in upper Veendam.quote:
door de vrouwtjes in dat huis ja, die hem constant afzeiken, en waar hij zo heerlijk onaangedaan op reageert.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
Hier nog een lotgenoot. Rikkert was dan wel oersaai, hij had zo nu en dan wel sterke opmerkingen, en dat kan je van drankorgel niet zeggen. Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Menno is al een tijdje de playmate (letterlijk nuquote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef Davidboaz het volgende:
Sympathiek van Menno dattie Rikkerts plek meteen 'inneemt' en een spelletje speelt. Leuk voor Joost.
ja dat is waar...........en Roel is daar clever genoeg voor....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dus moet Roel tactisch stemmen
(Op Menno dus)
ik blijf ook maar tot 12 uur vanavond....... ik ben echt moe... tenzij er iets spannends gebeurd......quote:Op donderdag 15 september 2005 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Streams doen het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk, maar dan zul je net zien dat er weer niet veel boeiends gebeurd![]()
Ralph heeft goed medelijden opgewekt, ik heb ook op hem gestemd (nee vind het geen lekker dingquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
Daarnaast blijf ik mij verbazen dat Ralph zo populair is, maar dat zal wel door de vrouwtjes komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |