nu pasquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Rob ook steeds irritanter worden
Volgens mij heeft Dido zelfs aan Rikkert verteld dat ze hem genomineerd had. Ze was het iig wel van plan. Helemaal zeker weet ik het alleen nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef BBscanner het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk dat Dido degene is die als enige voor de Exit van Rikkert heeft gezorgd! Roel weet wel dat zij Rikkert heeft genomineerd! maar de anderen?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Rob mist zijn kinderen en begint te zingen:
'Michelle, ik ben stapelgek op jou"
"Kleine jongen... als jij straks thuis bent"
Lijkt me heeeeeeeeeeeel erg sterkquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of de rest van de bewoners gaan ook tactisch stemmen en stemmen allemaal op roel
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
om een boos (maar uitermate eloquent) mailtje naar Talpa te hebben gestuurd?
Ralph zei op een gegeven moment tegen Rob....ik heb tijd nodig om me te uiten.....denk dat het bij hem beetje bij beetje komt....zei z'n zus immers uit....Ralph is thuis heel anders....veel drukker ook....afwachten dusquote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als hij zo stil blijft, mag hij van mij weg.
volgens mij ben je een beetje jaloersquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido op de bank. Roel komt eraan lopen, gaat naast Dido zitten en legt haar benen over zijn benen heen. Ik voel voor het eerst wat antipathie voor Roel.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij Hans anders kan je goedkoop een brilletje kopen.
Zet hem op en je ziet iets heel anders
Nee absoluut nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
Niet genant, mits je het mailtje hier ff neerzetquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Is het heelgenant
it's a hard world, of hij wilt Lieske een loer draaien of hij heeft zich volledig gestort op Dido en interesseert zich niet over Lieske haar gevoelens, of hij houdt geen rekening met Lieske omdat hij denkt dat het haar niet deert en is gewoon meer gek op Didoquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido op de bank. Roel komt eraan lopen, gaat naast Dido zitten en legt haar benen over zijn benen heen. Ik voel voor het eerst wat antipathie voor Roel.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef Day het volgende:
Ben een stuk milder over Lieske gaan denken de afgelopen dagen.
je krijgt terugquote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaan
Jaloers op Roel en Dido?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje jaloers![]()
![]()
Phieuw!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neuuh, kun je gewoon doen hoor, hebben er al meerdere gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |