quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Slarioux het volgende:
Baggeren is zo 2003.
dat dan weer welquote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef boskov het volgende:
sorry dj, maar dit is echt baggerslecht
slechts 1 antwoord mogelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef DjDev het volgende:
En ja ik verveel me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DeLeider op 15-09-2005 22:46:00 (profiel gecheckt) ]Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
slechts 1 antwoord mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.buttyboy + pedoseksueel
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
dat hoort ook zo te zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef boskov het volgende:
sorry dj, maar dit is echt baggerslecht
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
slechts 1 antwoord mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima, maar open dan geen topics.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef DjDev het volgende:
En ja ik verveel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |