Ik snap op zich de uitspraak ook wel, maar niet waar 'ie ineens vandaan komt... Iets meer uitleg zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort Herman Finkers-achtig taalgrapje is
tjaquote:
weet ik nog niet, we gaan morgen wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danDat is lekker
, heeft je wel goed gedaan zeker
nee nog nooit. Ik ga nooit zover weg voor toernooien, maar Esch is gewoon heel leuk door het hele dorp heen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Tha_T het volgende:
Ben je ook al eens in Maastricht geweest toen daar een Jeu de Boulestoernooi was?
die moet je wel een paar keer lezen, maar hij's leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
Mensen zeggen tegen mij: "Je moet gewoon jezelf blijven", maar dat kan niet; zo ben ik niet.
Aha. hier in Maastricht gooien ze een heel plein vol met grindquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee nog nooit. Ik ga nooit zover weg voor toernooien, maar Esch is gewoon heel leuk door het hele dorp heen.
jah, het wordt wel veel he ?quote:
ik bijt nog steeds niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Je durft bijna niet binnen te komen,hè sjowhan.
;t schrikt me af jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Je durft bijna niet binnen te komen,hè sjowhan.
Avondquote:
en kilometer of 40 toch ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef dolle_hond het volgende:
is best nog een eind van esch naar rijen hoor buzzer
Maar dat is goedaardig blauwquote:
Klopt, alhoewel op sommige plekken nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Tha_T het volgende:
Die regen gister viel overigens nog mee
dat gaat wel goedkomen, ik snij in ieder geval een hele bocht af vanaf Esch, dus dat scheelt weer een paar kilometerquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoiets
maar als je de binnendoorroutes kent wel minder
komen je kinderen ook mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gaat wel goedkomen, ik snij in ieder geval een hele bocht af vanaf Esch, dus dat scheelt weer een paar kilometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |