hoiquote:
neequote:
die bui heb ik hier net al gehad denk ik..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet echt HARD hierEn hagel er zelfs bij ook.
leuk filmpje: http://www.jengajam.com/r/shirt-folding
Zul je altijd hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel te laat geworden, maar dat kwam niet door fok!
ik was hier rond 00:15 weg
maar ik lag pas ron 01:00 in mijn eigen bed.
jongste was weer "lastig"
Die zie je ook soms op TV. Mij is het nog niet gelukt overigensquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
Mensen zeggen tegen mij: "Je moet gewoon jezelf blijven", maar dat kan niet; zo ben ik niet.
Ik denk dat het een soort Herman Finkers-achtig taalgrapje isquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]Ben ik erg blonT als ik je niet snap?
Hey ouwe blauwequote:
Oke danquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi
het gaat (nog lang niet zoals het zou moeten, maar gerlukkig wel iets beter)
van het weekend gaan we even lekker ontspannen in Brabant. Jeu de Boulestournooi bezoeken in Esch, en dan een arrangement in hotel Gilze-Rijen
Hier alleen regen gehad, maar dat was vanacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap op zich de uitspraak ook wel, maar niet waar 'ie ineens vandaan komt... Iets meer uitleg zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort Herman Finkers-achtig taalgrapje is
tjaquote:
weet ik nog niet, we gaan morgen wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danDat is lekker
, heeft je wel goed gedaan zeker
nee nog nooit. Ik ga nooit zover weg voor toernooien, maar Esch is gewoon heel leuk door het hele dorp heen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Tha_T het volgende:
Ben je ook al eens in Maastricht geweest toen daar een Jeu de Boulestoernooi was?
die moet je wel een paar keer lezen, maar hij's leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
Mensen zeggen tegen mij: "Je moet gewoon jezelf blijven", maar dat kan niet; zo ben ik niet.
Aha. hier in Maastricht gooien ze een heel plein vol met grindquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee nog nooit. Ik ga nooit zover weg voor toernooien, maar Esch is gewoon heel leuk door het hele dorp heen.
jah, het wordt wel veel he ?quote:
ik bijt nog steeds niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Je durft bijna niet binnen te komen,hè sjowhan.
;t schrikt me af jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Je durft bijna niet binnen te komen,hè sjowhan.
Avondquote:
en kilometer of 40 toch ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef dolle_hond het volgende:
is best nog een eind van esch naar rijen hoor buzzer
Maar dat is goedaardig blauwquote:
Klopt, alhoewel op sommige plekken nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Tha_T het volgende:
Die regen gister viel overigens nog mee
dat gaat wel goedkomen, ik snij in ieder geval een hele bocht af vanaf Esch, dus dat scheelt weer een paar kilometerquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoiets
maar als je de binnendoorroutes kent wel minder
komen je kinderen ook mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gaat wel goedkomen, ik snij in ieder geval een hele bocht af vanaf Esch, dus dat scheelt weer een paar kilometer
105 mm??quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
zie je wel
hier weer met 105 mm met afstand t meeste gevallen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel op sommige plekken niet
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |