Heb je ook, een half uur en ze geven em niet aan je terugquote:Op donderdag 15 september 2005 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
Gewoon niks zeggen he
Heb het idee veel gemist te hebben nu!
Prutzors he.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef Copycat het volgende:
En excuses voor het ongemak, ho maar.
Ongemanierde prutsers.
Ik dus ook....quote:Op donderdag 15 september 2005 21:28 schreef MissX het volgende:
ik wil Ralph en Natalie zien
Of ze gaan langer door,althans dat hoop ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Heb je ook, een half uur en ze geven em niet aan je terug![]()
...vandaar gedurende 20 minuten stilstaande slaapkamerbeelden vóór de uitzending...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben de streams ook 20 minuten laten vertragen zodat het lijkt alsof de 'live-uitzending' daadwerkelijk LIVE is.
ja hoor en daarom zongen ze ook het is stil aan de overkant...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben de streams ook 20 minuten laten vertragen zodat het lijkt alsof de 'live-uitzending' daadwerkelijk LIVE is.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Of ze gaan langer door,althans dat hoop ik.
Sex hoef je niet te snappenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef Halebopp het volgende:
Ze snappen elkaar niet, dat moet liefde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |