Wildersquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Hawk het volgende:
Wie start er de poll: Moet Fok! oproepen tot een boycot van de VS???
Halen we weer de kranten...
Was Fok! niet 1 van de grootste forum-sites die er bestaan? Hebben we alleen een
mouthpiece nodig (BN-er) voor radio/tv.
Wie is er het meest geschikt om tegenover kale Phil in te zetten?
Mwah, een vriendin van mij is anders na negen maanden reizen recent ook teruggekeerd nadat ze een machete op haar nek had gekregen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Modwire het volgende:
[..]
De domheid..![]()
"I won't go anywhere in the Carribean for that matter. I don't think any part of it is very safe for americans."
Dat, omdat 1 meisje vermist wordt.. Terwijl in datzelfde gastenboek cijfers zijn geplaatst waaruit blijkt dat het aantal moorden per capita in de V.S. 3 maal zo hoog is..![]()
quote:NATALEE IS AAN HET WERK VOOR MEKI SHOP
NATALEE IS NIET DOOD ZE IS BIJ MIJ
NOG MAALS
NATALEE IS NIET DOOD ZE WERKT OP DIT MOMENT VOOR MEKI SHOP
ZE KOMT MORGEN THUIS
geef de link eensquote:
gevondenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php Daar staat Meki ergens tussen
Het gastenboek van Natalee gaat idd wel heel erg ver... De reacties bij dr Phil snijden overigens wel degelijk hout... staan een paar goeie tussen. (de mijne is overigens niet toegelaten, zal wel zijn omdat het woord 'nipple' erin voorkwamquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:30 schreef sp3c het volgende:
tering hey, als jullie nix beters weten te doen dan een beetje dat gastenboek volschelden kun je beter nix zeggen, je bevestigd al die nonsense die dr Phil ze in hun hoofd probeert te praten
Nee helaas, nu moet je missen dat een Nederlandse koe de Amerikaanse koeien wijsmaakt dat ze in de VS de meeste criminaliteit hebben van de gehele aardbolquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Hawk het volgende:
Zeg, is die site niet meer te bereiken http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php ?
Inderdaad, vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:30 schreef sp3c het volgende:
tering hey, als jullie nix beters weten te doen dan een beetje dat gastenboek volschelden kun je beter nix zeggen, je bevestigd al die nonsense die dr Phil ze in hun hoofd probeert te praten
Ik heb niet eens een registratie e-mail ontvangen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gastenboek van Natalee gaat idd wel heel erg ver... De reacties bij dr Phil snijden overigens wel degelijk hout... staan een paar goeie tussen. (de mijne is overigens niet toegelaten, zal wel zijn omdat het woord 'nipple' erin voorkwam)
ja daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gastenboek van Natalee gaat idd wel heel erg ver... De reacties bij dr Phil snijden overigens wel degelijk hout... staan een paar goeie tussen. (de mijne is overigens niet toegelaten, zal wel zijn omdat het woord 'nipple' erin voorkwam)
Ja, de gigantische domheid viel mij ook al op. In zeer slecht Engels geschreven (zelfs het verschil tussen "off" en "of" ontgaat sommigenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
Nee helaas, nu moet je missen dat een Nederlandse koe de Amerikaanse koeien wijsmaakt dat ze in de VS de meeste criminaliteit hebben van de gehele aardbol![]()
Heerlijk zo'n schouwspel van de dommen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |