Dat vond ik ook al, wou het net gaan posten hier.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marianne Faithfull heeft echt een nare stem.
Ik ken niet veel van haar. Ik vind alleen haar laatste album wel te pruimen. Maar de rest, brrr.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
Kennen jullie haar?? Ik vind een paar nummers mooi... de rest ken ik niet
Maar ik kan ninderdaad niet al te lang naar haar luisteren. Maar dit nummer wel + de tekst is
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
geil geil geil geil GEIL GEIL GEIL!
Wat hoorde ik nou. Studeer je tegenwoordig aan de Universiteit van Amsterdam??????quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van haar. Ik vind alleen haar laatste album wel te pruimen. Maar de rest, brrr.
Da hedde goe geheurd!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
Wat hoorde ik nou. Studeer je tegenwoordig aan de Universiteit van Amsterdam??????
de nieuwe controller voor de nieuwe nintendo in 2006quote:
Wat doe je dan voro studie? Welk gebouw? Wanneer??quote:
Media & Cultuur.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Dizer het volgende:
Wat doe je dan voro studie? Welk gebouw? Wanneer??![]()
![]()
Aah... mijn beste vriend doet dezelfde opleiding maar hij zit in het tweede jaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Media & Cultuur.
Meestal in de Oudemanhuispoort, op maandag. Filmmuseum op dinsdag. Oudemanhuispoort, PC Hoofthuis en dat gedoe boven het Atrium op donderdag.
Et tu?
Tof ding welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:43 schreef timbob het volgende:
[..]
de nieuwe controller voor de nieuwe nintendo in 2006
het is een soort afstandsbediening met motion sensor. zodat je bv echt kan tennissen of zwaardhakken, of vissen.. of wat dan ook.
zo simpel, zo geniaal.
hier een teaserfilmpje
http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vid_1249127.html
het schijnt dus van wel, na wat revieuws gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof ding wel! Vraag me alleen af of het wel zo makkelijk werkt
Maar goed, het zal wel zo duur worden dat er alsnog een drempel zal zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef timbob het volgende:
[..]
het schijnt dus van wel, na wat revieuws gelezen te hebben
ze willen gewoon een compleet nieuw idee geven aan computerspelletjes om zo een drempel weg te halen.
geen controller met meer knoppen dan vingers, maar een apperaat wat iedereen kan gebruiken met frisse ideeen voor spellen.
Volgens mij staat er eenquote:
voor Svensational.
nintendo is vaak nog redelijk betaalbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, het zal wel zo duur worden dat er alsnog een drempel zal zijn.
Ook als ze het net op de markt zetten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
nintendo is vaak nog redelijk betaalbaar
En dat vervult mij met vreugde. (En een vleugje erotische opwinding)quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een [afbeelding] voor Svensational.
Dat vind ik gewoonweg knots!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat vervult mij met vreugde. (En een vleugje erotische opwinding)
Alleen je avatar vind ik niet gewoonweg knots.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoonweg knots!
En dequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen je avatar vind ik niet gewoonweg knots..
voor je naam al helemaal niet
neuhquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook als ze het net op de markt zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |