DAT WAS HET?? WAT EEN KUTCLIFFHANGERquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er stond iets van:
"Lieve Menno en Chantal,
BB hoort alles wat jullie zeggen en weet daarom ook van je heimelijke kinderwens. BB wil jullie steunen in jullie voornemen, natuurlijk geheel zonder verplichtingen. Blablabla uitleg."
Iemand speculeerde dat er een grote toeter in zat ofzo. En toen giechelden ze. Chantal was al snel over haar dramatische houding heen dus.
TEVREDEN>?!?!?!?!J#LI#!^!#$!~@!#%????
???
?
Tot later vanavond! (?)
Nu weet je het ookquote:
Ja duh, dat zei ik tochquote:
Mja, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Zhenar het volgende:
Giebeltjes
Ik erger me nu echt aan hoe blij de Talpa site nog steeds is. Alles zou geelgekleurd moeten zijn van schaamte, en ik wil een grote Flashpresentatie "SORRY!!!!!!!!!" zien!quote:Extra uitzending!Vrijdag 16 september om 21:30 is er een extra uitzending van Big Brother. Daar wordt de hele Live-uitzending van donderdagavond in zijn geheel uitgezonden.
Dat wist ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, ik dacht precies hetzelfde..
WAT HIJ ZEEEEEGT!!1!!!111!1!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik erger me nu echt aan hoe blij de Talpa site nog steeds is. Alles zou geelgekleurd moeten zijn van schaamte, en ik wil een grote Flashpresentatie "SORRY!!!!!!!!!" zien!
Maar nee: Woeptiedoe! Een extra uitzending!!! Wat verwennen jullie ons toch!!!!!#!#~!~!!![]()
~!!!!#!~!~!#!1!!!!11!!
KUT TALPAAAAAA!!!!!!!@#!#~!!!11!!!1!~!!!~23
![]()
![]()
Fijn dat we het altijd op zo'n breezerachtige manier met elkaar eens zijn!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAT HIJ ZEEEEEGT!!1!!!111!1!:r:;r:;;R:r;r;;R:r; r:r;;r;:r
![]()
;r;r;!!!11!1!!11
Jep, ik heb je gemistquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga me maar eens aftrekken. Heb ik tenminste nog wat aan mijn avond gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Bananentaart!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:13 schreef babette21 het volgende:
thanx baby.... welke wil je?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |