dankquote:
Ja, ik heb als man misschien wat minder kijk op dat soort dingen, maar ik snap ECHT niet hoe je HEM aantrekkelijk kunt vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar vooral WAT EEN WANSMAAK!
[afbeelding]
Yo!
Dat moet er leuk uitzien (die 20cm verschil), Hind is toch ongeveer zo lang als dat ik ben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik heb als man misschien wat minder kijk op dat soort dingen, maar ik snap ECHT niet hoe je HEM aantrekkelijk kunt vinden..
Hij is ook echt 20 cm kleiner dan haar, dan dat stomme brilletje op, die domme kop en dat semi-gangsterachtige gelul..
Eerst die van Renate lezen, toen doorgeklikt naar die van die Mildjflkds-dinges. Ze gaan dus stoppen met de huidige programma's (Play enz) en dan gaan ze met nieuwe beginnenquote:Magoed, wat deed jij eigenlijk in die weblog van Miljuschka?.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:39 schreef babette21 het volgende:
ik heb wel 's gezoend met een look-alike van brainpower......
mèn wat was ik toen bezopen![]()
![]()
![]()
Neuh!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:40 schreef BVO het volgende:
Airelle, je hebt nog niet gestemd toch in het tournament??
dat kan nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je avatar mag je trouwens ook wel eens vervangen.
Je bent er binnen 3 minuten mee klaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef Airelle het volgende:
Ik vind de lijst nog veels te lang, ik wacht nog even.
Die kinderfilm ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe hoor... Ook van een upcoming movie... waar ik mij erg op verheug!
*PETS!*quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die kinderfilm ?
De heks de leeuw en de kledingkast ofzo![]()
Bij jetix maken ze er reclame voorquote:
hell no.... alleen hetzelfde gezicht, en volgens mij met name door de brilquote:
Maar door die reclames ben ik eigenlijk wel benieuwtquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij jetix maken ze er reclame voor![]()
Die sig hebben we nu ook wel eens gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
[..]
dat kan niet
dan past m'n sig niet meer
het is een legende!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die sig hebben we nu ook wel eens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |