abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30700966
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef roadronner het volgende:
Jongens... daar zit ik echt niet op te wachten. Mij maak je er in elk geval niet vrolijker van. Ik hou liever de eer aan mezelf. Respect voor iedereen he... dat jij de slimste maar mag zijn
pfff je denkt er zelf net zo over. Dit hierboven is zoooo duidelijk gemaakt
pi_30701291
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ahaaaa. De ex van TS. Je lult er nou heel mooi een punt aan, maar het is dikke bullshit.

Er zijn stukken msn gesprek verkeerd geinterpreteerd. Wat er ook verkeerd geinterpreteerd is. Als er staat dat jij hem een lekker ding vind en dat je met hem gezoend hebt, en dat heb je niet tegen TS gezegd, dan heb je gewoon keihard gelogen. Sim-pel. Toen ik dit verhaal las, kreeg ik de kriebels bij alles wat jij deed. Dat hij dan msn gesprekken gaat lezen vind ik heel erg logisch. Jij kon hem blijkbaar niet overtuigen, en daar was dan ook een reden voor. Je kon t niet, omdat je gewoon niet eerlijk was.

Dat ie alles tegen darkangel heeft gezegd. Lekker belangrijk, jij vertelde het ECHTE verhaal in geuren en kleuren tegen een vriendin van je, maar niet tegen je ex. Logisch dat TS dan daarna naar zn beste maat gaat. Doh.

Boeiend dat je alles op internet vind. Alsof jij daar verder wat mee te maken hebt. Je bent vreemd gegaan. Hoe je t ook wend of keert, je hebt gezoend met een ander tijdens je relatie. Klaar. Dat hij nu met een collega van em gaat stappen die bij jou al vanaf t begin voor wantrouwen heeft gezorgd...

WAT BEN JIJ EEN DOMME DOOS ZEG!!!. Is je ex vreemd gegaan ? NEE. Who cares dat ie haar misschien leuk vond. Hij vond jouw leuker, want als hij haar leuker had gevonden en hij was zoals jouw geweest was HIJ wel degene geweest die vreemd was gegaan, maar dat heeft hij niet gedaan. Wat nou terecht. Dat hij nu, naar een volgend meisje loopt dat ie leuk vind NADAT het uit is met jouw is nogal logisch he. Jezus wat ben jij een achterlijk wijf.

Je kunt NIET goedpraten dat je vreemd bent gegaan. Of wou je soms zeggen dat je vreemd bent gegaan om hem voor te zijn omdat hij zijn collega zo leuk vond? Je kunt lullen wat je wil. Feit blijft dat je bent vreemdgegaan en hebt gelogen daarover tegen je ex. Je probeert er nu duidelijk een punt aan te lullen zodat het nog enigzins rechtvaardig wordt wat je gedaan hebt, maar dat kun je niet. JIJ bent degene die de fout is ingegaan, NIET hij.
Amen!

En voor de stinkhoer in kwestie: Moge de pukkels van een duizend SOA`s op jouw genitalien neerdalen als vliegen op stroop, moge uw borsten verwelken in de zon als zijnde de erwtjes die zij werkelijk zijn, en moge uw gezicht veranderen in een gerimpeld, vormloos uiterlijk van een 90 jarige tandeloze vrouw, want wat uw acties zijn geweest, is het laagste der laagste wat u een van onze broeders aan kan doen. Geef mij naam, adres en telefoonnummer, om deze stinkslet voor eeuwig op de zwarte lijst te kunnen plaatsen.

Is het zo duidelijk wat ik van je vind?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 18:13:36 ]
  zondag 18 september 2005 @ 17:47:04 #53
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_30701304
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

pfff je denkt er zelf net zo over. Dit hierboven is zoooo duidelijk gemaakt
Misschien wil hij zijn frustraties alleen uiten oid zonder dat er meteen een bash-the-ex topic van gemaakt word Maar.. aan de andere kant, als bij mij hetzelfde voorgevallen zou zijn zou ik jullie nog aanmoedigen ook
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_30701479
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:34 schreef Machie het volgende:
Ik wil dat ook graag even mijn versie van het verhaal vertellen. Er zijn stukken msn gesprekken verkeerd geinterpeteerd. Het fijn dat iemand zoiets gaat bekijken, vind ik al heel erg fout.
Daarbij vond roadronner het zo belangrijk dat ik altijd eerlijk zou zijn, helaas is het dat zelf nooit geweest. Hij heeft gezegt dit alles binnen onze relatie te houden, en dat darkangel er niks van wist. Die wist dus alles al tijden. En het fijnt dat ik alles op internet moet vinden, vind ik ook niet zo geslaagd. Ik heb idd een andere forum waar ik geregeld te vinden ben, maar daar zal je dit niet vinden.

Daarbij gaat hij nu met collega van hem (zie ik hierboven) en das is iemand die voor mijn kant in het begin al voor veel wantrouwen gezorgt heeft, duidelijk terrecht dus

Meer ga ik niet in op mijn relatie met roadronner, alleen alles wat hier staat, is alleen de waarheid van 1 persoon.
Mensen die dit zeggen geven normaal als favoriet liedje "De Regenboog" van Fransje B en MArianne W op . En je pleidooi rammelt ook aan alle kanten, derhalve is een veroordeling op zijn plaats . Leg maar eens concreet uit wat er verkeerd is geinterpreteerd .
pi_30703556
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef Machie het volgende:
ik trek me hier ook van terug.
Doe dat maar ja!
  zondag 18 september 2005 @ 19:28:00 #56
90457 IFASS
_mijn_ ondertitel
pi_30704508
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Doe dat maar ja!
idd, optyfen
Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef boskov het volgende:
moet ik een topic over je openen? :
pi_30705787
wat een dom wijf zeg
<hr>
pi_30706969
Moehahahaha >>> dit wordt is een geweldig topic

BTW TS: Ik hoop echt serieus dat je volgende relatie beter wordt. En voor nu lekker feest vieren (wel veilig doen he)

*IrisVrede kijkt op Fok! en ziet dat haar dagelijks portie SOAP al weer van het beeldscherm druipt en pakt fijn haar pul kruidenthee
pi_30707989
de TS heeft gisteren keihard gescoord!
wel 30 keer achter mekaar!

marietje grolsch, een wereldmeid!
Islam=facisme
pi_30708032
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef DarkDancer het volgende:
de TS heeft gisteren keihard gescoord!
wel 30 keer achter mekaar!

marietje grolsch, een wereldmeid!
mogen we niet meezuipen?
  zondag 18 september 2005 @ 21:12:52 #61
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30708225
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef IrisVrede het volgende:

[..]

mogen we niet meezuipen?
jazeker wel...

Carpe Noctem
pi_30709744
Teehee, op de TS dan maar, dattie verlost is van die snol!
pi_30785398
hoe gaat het nu dan ts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')