Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ahaaaa. De ex van TS. Je lult er nou heel mooi een punt aan, maar het is dikke bullshit.
Er zijn stukken msn gesprek verkeerd geinterpreteerd. Wat er ook verkeerd geinterpreteerd is. Als er staat dat jij hem een lekker ding vind en dat je met hem gezoend hebt, en dat heb je niet tegen TS gezegd, dan heb je gewoon keihard gelogen. Sim-pel. Toen ik dit verhaal las, kreeg ik de kriebels bij alles wat jij deed. Dat hij dan msn gesprekken gaat lezen vind ik heel erg logisch. Jij kon hem blijkbaar niet overtuigen, en daar was dan ook een reden voor. Je kon t niet, omdat je gewoon niet eerlijk was.
Dat ie alles tegen darkangel heeft gezegd. Lekker belangrijk, jij vertelde het ECHTE verhaal in geuren en kleuren tegen een vriendin van je, maar niet tegen je ex. Logisch dat TS dan daarna naar zn beste maat gaat. Doh.
Boeiend dat je alles op internet vind. Alsof jij daar verder wat mee te maken hebt. Je bent vreemd gegaan. Hoe je t ook wend of keert, je hebt gezoend met een ander tijdens je relatie. Klaar. Dat hij nu met een collega van em gaat stappen die bij jou al vanaf t begin voor wantrouwen heeft gezorgd...
WAT BEN JIJ EEN DOMME DOOS ZEG!!!. Is je ex vreemd gegaan ? NEE. Who cares dat ie haar misschien leuk vond. Hij vond jouw leuker, want als hij haar leuker had gevonden en hij was zoals jouw geweest was HIJ wel degene geweest die vreemd was gegaan, maar dat heeft hij niet gedaan. Wat nou terecht. Dat hij nu, naar een volgend meisje loopt dat ie leuk vind NADAT het uit is met jouw is nogal logisch he. Jezus wat ben jij een achterlijk wijf.
Je kunt NIET goedpraten dat je vreemd bent gegaan. Of wou je soms zeggen dat je vreemd bent gegaan om hem voor te zijn omdat hij zijn collega zo leuk vond?
![]()
Je kunt lullen wat je wil. Feit blijft dat je bent vreemdgegaan en hebt gelogen daarover tegen je ex. Je probeert er nu duidelijk een punt aan te lullen zodat het nog enigzins rechtvaardig wordt wat je gedaan hebt, maar dat kun je niet. JIJ bent degene die de fout is ingegaan, NIET hij.