quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:44 schreef i-spy24 het volgende:
Taalvouten? Je bent ook een domoor eerste klas he. Alleen in de header staat er een hele grote.
maar die kon ik niet meer veranderen helaas. En taalvouten en FOK is synoniem met elkaar dus
probeer hier niet het intellect uit te hangen.
Maar ik weet het goed gemaakt met je als je zo wilt redeneren:
Vanaf vandaag,dinsdag 11 oktober 2005 zoek ik alle topics op met taalvouten en deponeer ik ze
op je deurmat in masse.
Kijken of je dan ook zo consequent bent in je antwoordt. Oh... en als je toch zo slim wilt zijn:
Quoten als de tekst direct boven je staat laat echt zien dat jij wel weet hoe het hoort![]()
Morgen komen de eerste topic's met vele taalvouten op je deurmat..
denk je, dan leg k de volgende deurmat ff klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:51 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding].. [afbeelding]...eindelijk iemand die me begrijpt
Dat vond mijn mede-mod ook al.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef dndiek het volgende:
Is dit niet een beetje dubbelop Welke landen zie jij het liefst op het WK? met Hoe blij ben jij met de wk-deelnemers? Of hoe het topic heet...
Schouderklopje dan maar voor Vaduz!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
[24 uurs topic] tong80 is jarig!
24 uur is nog niet om en hij's al dicht.
Er staan aanmerkelijk meer topics tegenwoordig in VBL, maar op tattoo-topics van voetballers zitten we hier niet te wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker makkelijk tattoo topic weg verplaatsen... Zijn jullie er iig van af..
Ik dacht dat men wat losser ging modden en wat meer topics toe ging staan...
De door jouw aangehaalde topics zijn het bewijs dat we steeds meer topics open laten tegenwoordig, zelf BHFH kan hier topics openen. (zie clubliedjes).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Of een topic over schoenen opeten waarbij diegene zijn woord niet eens nakomt?
Straks krijgen we ook nog: welke voetballer heeft het leukste kapsel, welke voetballer is het beste op de playstation of welke speler is het best gekleed buiten het veld. Ik zie liever zo veel mogelijk voetbal-inhoudelijke topics in VBL.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is we? Jij en je alter ego?
Aan het topic te zien was het nog redelijk populair. Mensen doen moeite om een plaatje in te scannen etc... En er is nog wel een verschil tussen pukkels en tattoo's.
het blijkt dus wel dat je nog niet zo lang meeloopt hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat men wat losser ging modden en wat meer topics toe ging staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |