Mijn psych weet dat alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:35 schreef Ami80 het volgende:
Heb je al wat resultaat geboekt bij je psych? Miischien kun je de volgende keer dat je last hebt van gestoord eetgedrag dat eens aageven bij je psychoog. Op zo'n moment ga je niet helemaal op de goede manier met je emoties om en het is belangrijk om erachter te komen wat er precies verkeerd gaat.
Het feit dat je er zo al mee bezig bent,zegt al genoeg.Volgens mij is ze heel blij met een vriend zoals jouquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Ami80 het volgende:
Ik heb ook weer een vraag.
Hoe kan ik het beste aan de kantlijn blijven staan? Want rationeel gezien wil ik dat: het is de enige manier waarop ik mijn vriendin de ruimte kan geven zelf de strijd met haar eetstoornis aan te gaan. Maar tegelijkertijd wil ik gevoelsmatig voortdurend dichterbij komen: ik wil weten wat er in haar omgaat, ik wil weten waar ze mee zit. Op zich een logische reactie lijkt me, want je houdt van iemand en maakt je zorgen. Maar ze kan haar gevoel niet met me delen, wil dat ook niet, en ergens kwetst me dat, hoewel ik er op een andere manier ook weer begrip voor heb.
Ik heb het ook nodig om fysiek dichtbij te komen: haar gewoon lekker vast te kunnen houden. Maar ook dat wil ze niet, misschien is ze bang dat haar gevoel naar boven komt. Ik kan me dat wel voorstellen. Rationeel gezien kan ik dus wel wat met de hele situatie. Ik wil mezelf best wegcijferen, en doe dat ook, maar waar blijf ik met mijn gevoel? Waarom blijft mijn gevoel toch zo tegenstrijdig?
Misschien zit ik nu wel op het punt waarop ik niet meer dan een vriend voor haar kan zijn. Al eerder is mij aangegeven dat dat punt best eens zou kunnen komen, maar dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad. Ik mis haar.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Ami80 het volgende:
Nu eerst naar vrijdag toe leven, want dat is onze half-jaar mijlpaal!![]()
Het gaat,eten wat minder,maar mijn stemming is redelijk stabiel,wat voor mij het belangrijkste isquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Ami80 het volgende:
@Cle: tnx. Het is inderdaad wel een rollercoaster geweest de afgelopen maanden. Maar de wisselwerking die we altijd met elkaar hebben gehad is nu een beetje weg door haar opname, dus daar moeten we weer een andere vorm voor zoeken. Je moet je constant aanpassen aan de situatie, dat zul jij ook hebben gedaan. En dat is niet erg rustig of zo. Het komt vast wel goed, dat is namelijk tot nu toe altijd gelukt.
@teigan: gelukkig heb ik inderdaad met een hoop mensen contact, en dat helpt echt wel! Familie, vrienden, haar ouders, hier... een kleine groep mensen die gewoon de ins en outs weten van wat er gebeurt. En dat is ontzettend fijn. Haha, meer moet het ook niet worden, want dan heb ik er een dagtaak aan iedereen op de hoogte te houden!![]()
Het gekke is dat het bij mij ook pieken en dalen zijn wat de emotie betreft: het weekend was zwaar en nu gaat het weer prima! De gedachtes zijn er alijd wel natuurlijk, maar op dit moment heb ik echt weer zoiets van 'we zien wel hoe het loopt'. Meer dan dit kunnen we (haar ouders, vrienden, en ik) toch niet doen.
In elk geval: ik hou jullie op de hoogte. Zodra ik iets meer weet spam ik wel weer...![]()
Nu eerst naar vrijdag toe leven, want dat is onze half-jaar mijlpaal!![]()
Hoe is het met HeaRt_woRm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |