Cleejee Langzamerhand ga ik mezelf weer wat belangrijker vinden... Dat houdt dus ook weer in, luisteren naar mijn gevoelens, ze uiten en dergelijke.... En weer kijken naar mijn lichaamsbeleving... Ben ik echt zo groot in omtrek als dat ik denk? Of valt het wel mee. Mag ik echt niet snoepen? Of gun ik mezelf dat wel en geniet ik er dan ook met volle teugen van. Ik heb er gisteravond een goed gesprek over gehad met mijn
![]()
en nu zie ik het weer wat beter zitten...
Ami80 het signaleringsplan is deels inderdaad mooi om het zelfstandig te doen, je bedenkt het zelf, wat helpt voor je, hoe merk je dat het slechter gaat? Maar daarna is het juist meer het doel om het te delen met anderen, zodat zij je misschien ergens toe kunnen "schoppen" als het minder gaat... Ik heb het niet met veel mensen op de uni gedeeld, daar is het hier de "cultuur" niet voor, maar thuis en bij vrienden wordt het wel gebruikt....
Ik hoop voor je btw, dat je vriendin er snel aantoe is om het te lezen... Het is echt jammer dat je op dit moment zo machteloos bent eigenlijk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"