Ken ik jou ? Heb je hier voor wel meegeluld over de spelers van de betaaldvoetbalclubs ? Heb je een top 5 gepost ooit ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:09 schreef nik2043 het volgende:
wtf heb je er nou aan om je toppers van je plaatselijke clubje op te gaan sommen.
99% van de mensen hier kent ze niet eens, kan je er lekker veel over praten he
Ik ken nog wel meer culthelden. Tieske Danse, Wessel van den Bosch, Wimke Vissers, Piet Kampsquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Theo moet op één bij mij, dan schuift de rest een plaatsje door.
Ze hebben toch een groot verleden hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, van ADO kan ik geen geschikte top 5 maken. Dan zouden het lukraak wat namen zijn.
Je bedoelt: Alsof je Moulijn niet noemt bij Ajax...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Het blijft vreemd om Dahlglish niet bij de top 5 te zien. Alsof je Cruijff niet noemt bij Ajax.
Ik had hem bij Milan al niet genomineerd. Soort goedmakertjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ruud Gullit was bij Chelsea niet veel meer.
Viel best mee, hij speelde achterin hé. Deed hij best aardig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ruud Gullit was bij Chelsea niet veel meer.
Was zelfs nog (éénmalig) international.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
Hé iemand die Henk van Leeuwen nog kent.
Napoli voor beginners, les 1:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Napoli
1-Maradona
2-Careca
3-Alemao
4-Fonseca
5-Ruud Krol
Je bedoelt denk ik Dortmund ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Dan gaan we voor Werder Bremen
1- Lothar Emmerich
2- Andreas Möller
3- Mathias Sammer
4- Stephane Chapuisat
5- Jan Koller
speelde tot ver na z'n veertigste in de Bundesliga en daarna tot na z'n vijftigste als 'Kicker' in de NFL-Europe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
Burgsmüller was een mooie voetballer inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |