quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef XiChico het volgende:
Verkapt-ik-neuk-niet-met-maryse-topic
Het is geen hoer!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:16 schreef Dead-Doll het volgende:
Welke hoer?
Eminem zou dat doen met die white slut van een hoe heet ze ook weer naar 50 cent, had ie niet gedaan, gelukkig neukt ze nu een andere neger.quote:
Jullie hebben allebei een avatar [14.gif]quote:Op donderdag 15 september 2005 19:20 schreef tonks het volgende:
ik heb met ijsmeis
Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Quick 'n Brite?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef P8 het volgende:
ik heb iets met QB
en het is niet saai bij ons
mja gewoon dumpen, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef juiced het volgende:
Ik heb sinds net verkering met zo'n meisje van Fok!, maar ik vind er nou al geen reet meer aan. Het is keisaai en er gebeurt helemaal niks! Dat had ik me toch anders voorgesteld. Saaie klote verkering...![]()
Wie heeft er ook wel eens een saaie verkering gehad die hij/zij zich anders had voorgesteld en wat heb je er aan gedaan?
Sjit! Wat!? Ahnee! Doe ik iets fout?!? Vertel vertel vertel!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef Conflict het volgende:
juiced!
Kalm aan man! Dat moeit groeien!![]()
Dansen? swingen is iets andersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef juiced het volgende:
En MaRySe, tonks wil met ons dansen: Hey Maryse en Juiced.
volgens mij bedoelt tonks iets anders met swingen hoor.....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef juiced het volgende:
En MaRySe, tonks wil met ons dansen: Hey Maryse en Juiced.
Ooooooh!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, dat doen ze in een parenclub Juiced. Dat wist je toch wel
Dat je dat nog van mij moest horenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:20 schreef juiced het volgende:
[..]
Ooooooh!Naja, ook goed. Een keertje ijsmeisen is ook wel leuk.
Ze zit vandaag al op 2 keer verkering, plus 3 nominaties (voor zover ik weet) dus oordeel zelf maarquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef 1040STf het volgende:
Is maryse een estafette-sloerie?
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat je dat nog van mij moest horenPrecies, iedereen weet hoe ijsmeis eruit ziet door die foto's die iedereen op fok in zn bezit heeft
Als je naar die foto's gaat kijken maak ik je af.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, even over die foto's waar iedereen het over heeft en allang gezien heeft, die heb ik dus gewoon nog nooit gezien he!! Meel ze me ff, dan kan ik me even voorbereiden.![]()
stuur me maar een mailtjequote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, even over die foto's waar iedereen het over heeft en allang gezien heeft, die heb ik dus gewoon nog nooit gezien he!! Meel ze me ff, dan kan ik me even voorbereiden.![]()
Zuster... zaag!quote:
Je hebt postquote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef juiced het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |