De zwarte dingentjes aan de koffer?quote:
[Dido-stem] Echt waaaar ??? Echt waaar ???quote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denk aan het geluid, denk aan wat we afgesproken hebben, lekker spontaan zeg...
Ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
De zwrate dingentjes aan de koffer?
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaardquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
"Rob zou je naast je een kussen willen leggen... het ziet er zo kaal uit "
ik ga me ook zo op de bank installeren, biertje erbij.. Kom maar op met de verassingen en de drama's!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
duim ik met je mee..............tot latersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef Quembel het volgende:
Ik ga maar me maar vast opde bank installeren, tot strakjes.
en veel plezier.
(Ik duim voor Ralph)
Ik zit nog in de behandeling voor mijn topic angst.Hulde dat je het hebt gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is dus ook meteen mn laatste![]()
Van mij mag Rob zn '3de been' verborgen laten...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Nurt!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
KAAL KAAL ? ZIT AL EEN HALF UUR NAAR EEN LEGE KAMER TE KIJKEN
En een monoloog te houden op fok
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom niet een extra been? Kussen is zo standaard
Niet overal slakken op gaan leggenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu het nog topic noemen ipv toppic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |