Haha, zoek jij die code ook alquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, hoeveel ervaring heb jij met het uitlezen van (zelfgemaakte) files in C?
Wordt wel vaker gedaan, maar een deel ervan kan in z'n achterzak belandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou...fooi word doorhen gehouden, voor personeelsuitjes of bonussen. Dat vond ik wel vreemd eigenlijk. Hmm, ik wil iig vrijdag avond vrij. Ik zal dat even aangeven, kijken of het goed is.![]()
Het is min of meer wel normaal dat het geld in een pot gaat en dat er aan het eind van de maand gekeken wordt wie er hoeveel uur gewerkt heeft en zo zijn deel (afhankelijk van het aantal uur) krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou...fooi word doorhen gehouden, voor personeelsuitjes of bonussen. Dat vond ik wel vreemd eigenlijk. Hmm, ik wil iig vrijdag avond vrij. Ik zal dat even aangeven, kijken of het goed is.![]()
Sinds wanneer hou jij je bezig met C en niet meer met Java?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, zoek jij die code ook al
*is druk bezig om alle files zover te zetten naar z'n servertje*
Jij wil naar de 40 kilo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:
Nou heb ik vandaag amper iets gegeten:
- twee kleine krentenbolletjes en een koekje van Ruud in de kleine pauze
- een eitje op brood toen ik thuis kwam
- een klein sauzijcenbroodje
That's all, ben wel een hele dag naar school geweest en heb 2 uur intensief gevoetbald, maar nu staat er een bord avondeten naast me maar ik krijg geen hap naar binnen.
Doet mij heel erg denken aan Spiderman.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef MrAli het volgende:
Aan hun portie lef en kracht ontbreekt het niet:
http://www.ifeeder.net/m.asp?id=948192775249481
(Had Patrick gepost op de Cel 4 site.)
file *tmp;quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij je bezig met C en niet meer met Java?
Maar ik snap wel hoe ik alles eruit kan lezen, maar ik vraag me af wat de makkelijkste methode is en hoe ik het het beste kan verwerken voor hetgeen ik het voor wil gebruiken, volgens mij kan het namelijk veel efficiënter.
Ja, klopt, nou je het zegt, alleen hebben deze gasten geen handen waar een touw uit schiet.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doet mij heel erg denken aan Spiderman.
Snap ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
file *tmp;
char string[100];
tmp = fopen("blaat.txt", "w+");
fscanf("%s", &string);
fclose(tmp);
hiermee haal je dus een string uit een textfile...
Toffe foto!quote:Gister op het strand, lekker te skimmen, foto's te maken... de laatste is het vetst, maar dat skimboard wat je ziet vliegen vliegt dus recht tegen mijn enkel... beetje dik nu, ach gaat wel over
Nu ontbijten met Henk en Joep en dan de resultaten verwerken...
[afbeelding]
Hele gave actie foto... (alleen jammer van de scheve horizon.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
file *tmp;
char string[100];
tmp = fopen("blaat.txt", "w+");
fscanf("%s", &string);
fclose(tmp);
hiermee haal je dus een string uit een textfile...
Gister op het strand, lekker te skimmen, foto's te maken... de laatste is het vetst, maar dat skimboard wat je ziet vliegen vliegt dus recht tegen mijn enkel... beetje dik nu, ach gaat wel over
Nu ontbijten met Henk en Joep en dan de resultaten verwerken...
[afbeelding]
Ja hé, ik kan niet overal op lettenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hele gave actie foto... (alleen jammer van de scheve horizon.)
Kan ik niet ook even een broodje komen halen?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Oh, trouwens, dit moet op 50 broodjes passen
wij hadden 4,5 kilo met 7 man volgens mij, en dat was helemaal op.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niet asociaal veel gehaald want ik barst niet van 't geld![]()
Verder vond ik 3,5 kg met 25 eters wel genoeg, mentoruur 1 rondje en de rest voor ruben / mij![]()
En mij.. en mij!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder vond ik 3,5 kg met 25 eters wel genoeg, mentoruur 1 rondje en de rest voor ruben / mij![]()
Erg mooie foto's zitten er tussenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef errrrr het volgende:
De rest van de foto's van gister ook even online gezet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/ ... zitten wel coole bij, en ook filmpjes
Verder, presentatie ging erg goed. De meeste andere hadden allemaal interviews en literatuurdingen, terwijl wij ook wat gedaan hadden (zwerfvuil tellen). Ook de presentatie ging goed. Tevreden... morgen dus bergen huiswerk inhalen, ach, is niet anders
Zitten idd mooie foto's bij, en geen slechte filmkwaliteit voor een fotocamera.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef errrrr het volgende:
De rest van de foto's van gister ook even online gezet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/ ... zitten wel coole bij, en ook filmpjes
Verder, presentatie ging erg goed. De meeste andere hadden allemaal interviews en literatuurdingen, terwijl wij ook wat gedaan hadden (zwerfvuil tellen). Ook de presentatie ging goed. Tevreden... morgen dus bergen huiswerk inhalen, ach, is niet anders
Het heeft goed gesmaakt.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je het nog ergens op kunnen warmen?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
shoarma als ontbijt
shoarma als lunch
vele kilo's shoarma
"Gesmuld zeker?" vroeg mijn ma!
Shoarma is lekker!!!![]()
(Lunch samen met Joram, Esm'e, Alwin)
Bij joramquote:Op donderdag 22 september 2005 14:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je het nog ergens op kunnen warmen?
Shoarma eten tijdens bio, iig een nuttige besteding van m'n tijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
shoarma als ontbijt
shoarma als lunch
vele kilo's shoarma
"Gesmuld zeker?" vroeg mijn ma!
Shoarma is lekker!!!![]()
(Lunch samen met Joram, Esm'e, Alwin)
Ik kon m'n lachen gewoon niet meer inhoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
En dat stelletje kutjes die foto's van mij gaan ophangen.
Maarja, dankzij telegraferende Ruben nr. 5 ook nog gevonden, de eerste 4 had ik al.
Vertel.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
En dat stelletje kutjes die foto's van mij gaan ophangen.
Maarja, dankzij telegraferende Ruben nr. 5 ook nog gevonden, de eerste 4 had ik al.
Dat dusquote:S.P.Q.R. staat voor Senatus Populusque Romanus, wat zoveel wil zeggen als De Senaat en het Volk van Rome. Deze afkorting werd als officieel insigne gebruikt door de Romeinse Republiek en stond bijvoorbeeld op de standaarden die voor het leger werden uitgedragen. Hoewel in 42 v. Chr. de republiek voorgoed werd overgenomen door de leden van het Triumviraat, waaruit zich het keizerrijk zou ontwikkelen, is ook in de keizertijd de afkorting in gebruik gebleven omdat men aan de fictie vasthield dat de republiek nog steeds bestond.
# In de Asterixverhalen zegt Obelix heel vaak: Rare jongens, die Romeinen. In de Italiaanse versie van de strip lees je dan 'Sono Pazzi Questi Romani'.
# De Franse auteur François Rabelais (1490-1553) was niet erg enthousiast over Rome en schreef: 'Si Peu Que Rien' (Zo weinig als niets).
Ik hoor je nog wel eens als de rollen omgedraaid zijn...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kon m'n lachen gewoon niet meer inhouden.
Ze hadden wat foto's opgehangen, en dan uiteraard foto's waardoor ik het geen leuke grap vond.quote:
Zo kan ie wel weer hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
om precies te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |