Ik ben vandaag jarig, enzo.quote:
Had dat even gezegd, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben vandaag jarig, enzo.
oh wat erg... dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen tidjens de studie uur ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij moest mij eerst schoppenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen tidjens de studie uur ofzo?
Dat gaat ik onthoudenquote:had ik nog wel voor je gezongen enzo..
Nee, ik ga nooit voor jou zingen Niels.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij moest mij eerst schoppen![]()
[..]
Dat gaat ik onthouden
Oepsquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vrijdag! En..... Kees z'n verjaardag!!!! Goera! Gefleliciteerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef MrAli het volgende:
Weten jullie wel wat voor dat het vandaag is? (Behalve dat het een Nationale Feestdag is dan.)
Net iets te laat ge-edit dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Vrijdag! En..... Kees z'n verjaardag!!!! Goera! Gefleliciteerd.
Nationale Feestdag dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Net iets te laat ge-edit dus.
Maar met m'n MSN-naam kom je een heel eind denk ik zo.
Heust wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nationale Feestdag dus.
Ik ga niet feesten vanavond.
tssk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heust wel.
Ik zal wel eens een hartig woordje met Abdou spreken.
Vandaag is het 100 dagen tot snowboarden!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef MrAli het volgende:
Weten jullie wel wat voor dat het vandaag is? (Behalve dat het een Nationale Feestdag is dan.)
Edit: En dat het Kees' verjaardag is dan.
Nouja..dan niet hoor..quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vandaag is het 100 dagen tot snowboarden!.
Fuck you!quote:
hihi.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, was een stuk vermoeiender dan vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |