abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33183047
quote:
Op zondag 18 december 2005 04:05 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat je die 45 euro niet veel scheelt maar dat dit zuiver iets is om je gelijk te halen
Gelijk halen kan soms erg duur uitpakken.
pi_33183081
Hij is diegene die er een principezaak van maakt, dan lijkt het me dat je niet over 45 euro hoeft na te denken.

Anders zijn je principe hooguit een meijer waard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 december 2005 @ 20:11:37 #28
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_33199734
fernando_redondo:
dude, als je mijn recentere post had gelezen dan zou je weten dat ik zonder al te veel twijfel die 45 betaald heb en inmiddels twijfel wat ik zal indienen als tegenvoorstel op de voorgestelde schikking van de touroperator.

Kijk, toen ik mn eerste klachtbrief had ingestuurd was ik tevreden geweest met een correcte afhandeling. Ze hoefden maar een fout toe te geven en het was goed geweest. Het escaleerde pas toen ze tegen me gingen liegen en vervolgens hun leugens bleven volhouden.

En over die 45 euro, wat is er nou mis met vragen of het kans maakt bij een geschillencommissie? Ik betaal die 45 euro graag maar ik wil het ook niet zomaar door de plee spoelen als het bij voorbaat kansloos zou zijn.

Maargoed, ik stuur morgen een reactie op hun schikkingsvoorstel en laat het afhangen van hoe ze gaan reageren.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')