nou, wat let je....quote:Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef D.A.A.F. het volgende:
goed bezig..toch zullen alle fanboys en bashers dit topic vermijden..
gok ik..
als je het op gang wil brengen, zou je wat 'voorbeeld'uitspraken hier moeten copy-pasten..
Om het vuur wat op te laten waaien...
Ach komop, gebruik dan wel minimaal een beetje onderbouwing. Anders is er ook weinig aan hé.quote:
sinds wanneer heeft een fanboy/basher een gegronde onderbouwing?...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach komop, gebruik dan wel minimaal een beetje onderbouwing. Anders is er ook weinig aan hé.
Zeg dan dat de ds gewoon iets als alle psp games zijn toch alleen maar rereleases van de ps2.
sorry, was een geintje om het topic aan het lopen te krijgen... heb niks tegen de PSPquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach komop, gebruik dan wel minimaal een beetje onderbouwing. Anders is er ook weinig aan hé.
Zeg dan dat de ds gewoon iets als alle psp games zijn toch alleen maar rereleases van de ps2.
U vraagt... wij draaien:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef D.A.A.F. het volgende:
goed bezig..toch zullen alle fanboys en bashers dit topic vermijden..
gok ik..
als je het op gang wil brengen, zou je wat 'voorbeeld'uitspraken hier moeten copy-pasten..
Om het vuur wat op te laten waaien...
Als je met zulke uitspraken komt, hoor je niet op een gameforum thuis...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
L/R heeft nintendo gestolen van playstation
Whehehequote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je met zulke uitspraken komt, hoor je niet op een gameforum thuis...![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
U vraagt... wij draaien:
[..]
Als je met zulke uitspraken komt, hoor je niet op een gameforum thuis...![]()
Ben je dat lijpe uitbreidding voor de N64 spontaan vergeten?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef mikando18 het volgende:
Laat ik dan maar beginnen![]()
MS zuigt zwaar omdat ze nu de Xbox eigenlijks al gedumpt hebben voor de xbox 360 (walgelijke naam trouwens), er komen op dit moment naast Ninja gaiden black bijna geen exclusieve spellen meer uit. Voor de rest waren ze ook nog eens de laatste op de markt dus hun console heeft de korste levenstijd gehad (maar 3 en een half jaar ofzo).
De xbox 360 begint er wel wat beter uit te zien maar waarom nou weer die budget en extra dure editie, MS heeft toch wel geld genoeg om voor de volledige versie 300 pleuro te vragen, overgins werkt het verwarrend voor de casual consument en krijg je dat devepors niet weten of ze nou wel of geen harde schijf support moeten inbrengen, daardoor is de Saturn ook gedoemd geraakt door een versie met extra ram uit te brengen en eentje zonder ram..
Ha, maar dat ligt dus anders....quote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je dat lijpe uitbreidding voor de N64 spontaan vergeten?
Bedankt voor het verdedigen van de Xbox 360, zelfde verhaal, alleen dan al bij launch beschikbaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ha, maar dat ligt dus anders....
pas toen de Nintendo64 al een paar jaar op de markt was, kwam de geheugen uitbreiding erbij.
heeft een paar voordelen(voor nintendo), de Nintendo 64 kon in het begin goedkoper op de markt kopen omdat geheugen toendertijd nog al een dure hobby was. Dus hebben ze er rekening meegehuiden dat het in de toekomst misschien te weinig geheugen zou zijn. geheugen is in de loop van die jaren goedkoper geworden en kon met DK64 gebundeld aan de 'klant' geleverd worden. dit heeft als voordeel dat als mensen geen spellen spelen die dit geheugen nodig hebben, ook niet voor dit geheugen betaald hoeft te worden...
poeh... en nu ff lucht happen....
dan heb je dus het hele verhaal niet gelezen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bedankt voor het verdedigen van de Xbox 360, zelfde verhaal, alleen dan al bij launch beschikbaar.
Vertel jij mij maar eens wat het verschil is.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan heb je dus het hele verhaal niet gelezen...![]()
De uitbreiding kwam een paar jaar later dan de launch en gratis bij Dk64...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vertel jij mij maar eens wat het verschil is.
Maar ik ga er maar 1 inruilen voor een N64 met Perfect dark (mits de revolution Perfect dark niet downloadbaar krijgt).quote:
Reggie heeft een mooiere kaaklijn!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef Rodie83 het volgende:
O wacht, Nintendo zuigt. Dat moest ik even zeggen. Alleen Reggie al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |