abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30605302
[Centraal] Sony vs Microsoft vs Nintendo Topic

waarom dit topic?

Van elk van de bovengeplaatste bedrijven is wel een lopend topic met de bedoeling om daar te informeren & speculeren over je favoriete spelcomputer. Helaas zijn er, zoals altijd, dwarsliggers. Deze users gaan maar al te graag naar een topic van het 'concurrerende' bedrijf/spelcomputer om daar, puur en alleen, het desbetreffende bedrijf/spelcomputer te bashen.

Als 'normale' user is het heel irritant om stapels van deze irritante post door te lezen op zoek naar een normale post.

vandaar dit topic, als iemand graag openlijk een discussie wil aangaan over welk, volgens hun, de beste console is of gewoon om te bashen, kan dat hier. Dit in de hoop dat de gewone topics schoon blijven voor informatie en speculatie van de desbetrefende consoles.

Let the bashing begin!
pi_30605478
goed bezig..toch zullen alle fanboys en bashers dit topic vermijden..
gok ik..

als je het op gang wil brengen, zou je wat 'voorbeeld'uitspraken hier moeten copy-pasten..
Om het vuur wat op te laten waaien...
pi_30605519
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef D.A.A.F. het volgende:
gok ik..

als je het op gang wil brengen, zou je wat 'voorbeeld'uitspraken hier moeten copy-pasten..
nou, wat let je....

ohja... TS moet beginnen he...

PSP
pi_30605566
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
PSP
Ach komop, gebruik dan wel minimaal een beetje onderbouwing. Anders is er ook weinig aan hé.

Zeg dan dat de ds gewoon iets als alle psp games zijn toch alleen maar rereleases van de ps2.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_30605581
PS 3
pi_30605601
Laat ik dan maar beginnen

MS zuigt zwaar omdat ze nu de Xbox eigenlijks al gedumpt hebben voor de xbox 360 (walgelijke naam trouwens), er komen op dit moment naast Ninja gaiden black bijna geen exclusieve spellen meer uit. Voor de rest waren ze ook nog eens de laatste op de markt dus hun console heeft de korste levenstijd gehad (maar 3 en een half jaar ofzo ).

De xbox 360 begint er wel wat beter uit te zien maar waarom nou weer die budget en extra dure editie, MS heeft toch wel geld genoeg om voor de volledige versie 300 pleuro te vragen, overgins werkt het verwarrend voor de casual consument en krijg je dat devepors niet weten of ze nou wel of geen harde schijf support moeten inbrengen, daardoor is de Saturn ook gedoemd geraakt door een versie met extra ram uit te brengen en eentje zonder ram. .
push it to the limit
pi_30605604
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef disjfa het volgende:

[..]

Ach komop, gebruik dan wel minimaal een beetje onderbouwing. Anders is er ook weinig aan hé.

Zeg dan dat de ds gewoon iets als alle psp games zijn toch alleen maar rereleases van de ps2.
sinds wanneer heeft een fanboy/basher een gegronde onderbouwing?...
pi_30605613
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef disjfa het volgende:

[..]

sorry, was een geintje om het topic aan het lopen te krijgen... heb niks tegen de PSP
pi_30605652
Dit topic gaat sowieso nergens heen, we hebben wel eerder zulke topics gehad. Gaat nooit goed.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30605658
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef D.A.A.F. het volgende:
gok ik..

U vraagt... wij draaien:
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

L/R heeft nintendo gestolen van playstation
Als je met zulke uitspraken komt, hoor je niet op een gameforum thuis...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2005 16:29:57 ]
pi_30605717
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]

Whehehe
push it to the limit
  donderdag 15 september 2005 @ 16:34:58 #12
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30605810
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

U vraagt... wij draaien:
[..]

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30605901
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef mikando18 het volgende:
Laat ik dan maar beginnen

MS zuigt zwaar omdat ze nu de Xbox eigenlijks al gedumpt hebben voor de xbox 360 (walgelijke naam trouwens), er komen op dit moment naast Ninja gaiden black bijna geen exclusieve spellen meer uit. Voor de rest waren ze ook nog eens de laatste op de markt dus hun console heeft de korste levenstijd gehad (maar 3 en een half jaar ofzo ).

De xbox 360 begint er wel wat beter uit te zien maar waarom nou weer die budget en extra dure editie, MS heeft toch wel geld genoeg om voor de volledige versie 300 pleuro te vragen, overgins werkt het verwarrend voor de casual consument en krijg je dat devepors niet weten of ze nou wel of geen harde schijf support moeten inbrengen, daardoor is de Saturn ook gedoemd geraakt door een versie met extra ram uit te brengen en eentje zonder ram. .
Ben je dat lijpe uitbreidding voor de N64 spontaan vergeten?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30606060
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ben je dat lijpe uitbreidding voor de N64 spontaan vergeten?
Ha, maar dat ligt dus anders....

pas toen de Nintendo64 al een paar jaar op de markt was, kwam de geheugen uitbreiding erbij.

heeft een paar voordelen(voor nintendo), de Nintendo 64 kon in het begin goedkoper op de markt kopen omdat geheugen toendertijd nog al een dure hobby was. Dus hebben ze er rekening meegehuiden dat het in de toekomst misschien te weinig geheugen zou zijn. geheugen is in de loop van die jaren goedkoper geworden en kon met DK64 gebundeld aan de 'klant' geleverd worden. dit heeft als voordeel dat als mensen geen spellen spelen die dit geheugen nodig hebben, ook niet voor dit geheugen betaald hoeft te worden...

poeh... en nu ff lucht happen....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2005 16:43:50 ]
pi_30606166
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ha, maar dat ligt dus anders....

pas toen de Nintendo64 al een paar jaar op de markt was, kwam de geheugen uitbreiding erbij.

heeft een paar voordelen(voor nintendo), de Nintendo 64 kon in het begin goedkoper op de markt kopen omdat geheugen toendertijd nog al een dure hobby was. Dus hebben ze er rekening meegehuiden dat het in de toekomst misschien te weinig geheugen zou zijn. geheugen is in de loop van die jaren goedkoper geworden en kon met DK64 gebundeld aan de 'klant' geleverd worden. dit heeft als voordeel dat als mensen geen spellen spelen die dit geheugen nodig hebben, ook niet voor dit geheugen betaald hoeft te worden...

poeh... en nu ff lucht happen....
Bedankt voor het verdedigen van de Xbox 360, zelfde verhaal, alleen dan al bij launch beschikbaar.
pi_30606213
Deel 1? Deel 3029 bedoel je
pi_30606252
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bedankt voor het verdedigen van de Xbox 360, zelfde verhaal, alleen dan al bij launch beschikbaar.
dan heb je dus het hele verhaal niet gelezen...
pi_30606463
En wat dan met de 64dd
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_30606506
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

dan heb je dus het hele verhaal niet gelezen...
Vertel jij mij maar eens wat het verschil is.
pi_30606570
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef peristilius het volgende:

[..]

Vertel jij mij maar eens wat het verschil is.
De uitbreiding kwam een paar jaar later dan de launch en gratis bij Dk64...
  donderdag 15 september 2005 @ 18:02:42 #21
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30608851
Ik heb vanaf volgende week alle 3 de consoles. Dit word zooo coool! Ik ben benieuwd welke console ik het eerst zal mollen!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30608987
Alle consoles zijn tof
pi_30608996
tvptje
  donderdag 15 september 2005 @ 18:08:40 #24
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30609031
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:06 schreef grasmat het volgende:
Alle consoles zijn tof
Maar ik ga er maar 1 inruilen voor een N64 met Perfect dark (mits de revolution Perfect dark niet downloadbaar krijgt).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30609073
O wacht, Nintendo zuigt. Dat moest ik even zeggen. Alleen Reggie al
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 15 september 2005 @ 18:13:13 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30609154