Roze. Sorry, ik ben Belgisch en ik schrijf roos ipv rozequote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef ArcticBlue het volgende:
Roos T-shirt? Roze of iets met (een) roos erop? Is die (Engelse zo te zien) jongen een persoonlijke kennis van je trouwens?
Tuurlijk, dit bericht was niet enkel voor mensen die naar Kreta gaan. Dat was niet hoe ik het bedoelde. Maar het lijkt wel logisch om die mensen eerst aan te spreken vermits hij laatst gezien is in Kreta en zijn paspoort niet bij zich had/heeft. Alleszins, of je nu naar Kreta bent geweest/gaat of niet, laat alsjeblieft van je horen als je ons kan helpen Steve te vinden.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:08 schreef Skorpija het volgende:
Misschien is hij allang niet meer op Kreta... Dus een beetje kortzichtig om alleen mensen aan te spreken die naar Kreta gaan..
hij kent die gast, dat zegtie toch netquote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
Kreeg je dit in je e-mail ofzo?
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef B03S het volgende:
Is die niet op bezoek bij zijn broer Thomas?
http://www.thomascook.co.uk/
Ik weet wel dat er nog vermiste personen zijn, maar beeld je eens in dat Steve jouw broer, vriend, zoon was... Jij zou toch ook alles doen waarvan je denkt dat het misschien tot iets kan leiden?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef Enchanter het volgende:
Heel erg , maar als we voor elk vermist persoon een topic gaan openen kan FOK! wel een subfora gaan maken![]()
succes iig
Nee, lees dit draadje even:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
Kreeg je dit in je e-mail ofzo?
Verander dat 'roos' uit je openingspost dan nog even in 'roze'. Het staat er nu heel raar. Je kan dit knopje gebruiken.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Jorinde het volgende:
[..]
Roze. Sorry, ik ben Belgisch en ik schrijf roos ipv roze
Hij is Engels en ik ken hem en zijn broer persoonlijk ja.
Welke pagina 47quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, lees dit draadje even:
www.findstevencook.co.uk
Hier kan je lezen hoe zijn broer een oproep doet en aan het einde (pagina 47) is te lezen dat er een bericht staat om ook fok.nl te gebruiken voor de oproep.
Gebeurdquote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verander dat 'roos' uit je openingspost dan nog even in 'roze'. Het staat er nu heel raar. Je kan dit knopje gebruiken. [afbeelding]
Deetch, er zijn naar het schijnt verschillende posters. Er was ook een poster van een Ier in het ziekenhuis die jammergenoeg ondertussen overleden is. Kan je nog wat meer details geven over de poster? De Ier zou enkel een blauw oog gehad hebben terwijl de persoon op de andere poster zware kneuzingen/blauwe plekken had aan één kant van zijn gezicht?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Deetch het volgende:
Ik heb bij de Dellies (hamburgerkeet) in Chersonissos (hoofdweg aan de kant van Heraklion) een aanplakbiljet gezien van een onbekende man die in het ziekenhuis aan de beademing lag. Ik heb er niet erg veel aandacht aan besteedt maar hij hing aan de kant waar het zijstraatje van de hoofdweg langs de dellies loopt. Van die vogel weten ze niet wie het is, misschien de betreffende engelsman.
Ik heb die poster op mijn vertrekdag zien hangen en dat was op 8 september.
Heb zojuist maar een mailtje gestuurd.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Jorinde het volgende:
PS Tomek, Jorinde is een meisjesnaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |