abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30630157
We hadden het over PGR3 screenshots
pi_30630200
nee, de Gears of War screens....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:24:04 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30630206
Kameo toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:25:19 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30630247
ik zeg RE5
The line is a dot to you!
pi_30630546
Mario 128 toch?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30630956
of toch Killzone PS3?
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:55:46 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631047

Kijk dat ziet er opzich wel okay uit, maar komop, waar is het gras
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30631324
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:13:47 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30631519
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
klein detail; Xbox360 games zullen lang niet zo mooi in 9 vd 10 NL huishoudens te aanschouwen zijn als ze in potentie zouden kunnen zijn. Dit door de verplichting die MS heeft opgelegd aan de ontwikkelaars om games in HD te ontwikkelen, terwijl nog geen 1% vd Nederlandse huishoudens een HDTV in huis heeft, en ook niet van plan is één aan te schaffen ivm hoge kosten. De conversie HD-->normaal zal gegarandeerd kwaliteitsverlies opleveren.
je ziet het verkeerd denk ik je hebt de mogelijkheid om het nog mooier te zien. Ik denk niet dat de conversie kwaliteitsverlies zal opleveren.

Hoogstens zal het spel er niet zo mooi uitzien als op de screenshots, omdat die wel op HD-kwaliteit zijn
pi_30631575
quote:
en je kan je xbox op je pc monitor aansluiten als je er toch zo meezit , dan is het ook HD
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:22:31 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30631751
quote:
Ach, ik kan ook DVD films of muziek CD's niet in de potentie zien en luisteren waarop het mogelijk zou moeten zijn. Ik heb geen fantastische geluidsinstallatie en geen fantastische TV. Maar mocht ik het ervoor over hebben om veel geld ervoor uit te geven, heb ik die mogelijkheid wel.

In zekere zin garandeert zo'n "plicht" juist dat er voor de lagere resoluties altijd aan een bepaalde kwaliteit zal worden voldaan.
pi_30633052
Ik begin telkens minder onder de indruk te raken van de 360.
Microsoft, impress me!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:40:51 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30633895
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef peristilius het volgende:
Microsoft, impress me!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:32:19 #64
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30635318
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef peristilius het volgende:
Microsoft, impress me!
ik noem een Kameo, PGR3, Gears of War, Call of Duty 2, goede Xbox Live integratie, Chromehounds, enz

ik begin juist meer onder de indruk te raken
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:44:00 #65
63302 rockstah
New World Disorder
pi_30635623
quote:
Dat is dan de schuld van de NL huishoudens en niet van de xbox

Het is graag of niet he, HD moet je als iets extra's zien.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:50:24 #66
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30635797
quote:
Zoals boven mij al honderd keer aangedragen, dat is nu ook al het geval.
pi_30635898
MS verplicht ontwikkelaars in HD te ontwikkelen. Dat kost de ontwikkelaars meer geld. Geld wat ze weer zullen doorberekenen aan de consument. Je betaald dus voor iets wat je niet gebruikt kan gebruiken.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:56:15 #68
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30635967
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
MS verplicht ontwikkelaars in HD te ontwikkelen. Dat kost de ontwikkelaars meer geld. Geld wat ze weer zullen doorberekenen aan de consument. Je betaald dus voor iets wat je niet gebruikt kan gebruiken.
Ja dus?
Ik heb ook jaren betaalt voor alle games met surround geluid dat ik niet kon gebruiken, misschien was dat dan wel niet verplicht, maar in principe boeit dat niet.
pi_30635976
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef kepler het volgende:

[..]

ik noem een Kameo, PGR3, Gears of War, Call of Duty 2, goede Xbox Live integratie, Chromehounds, enz

ik begin juist meer onder de indruk te raken
PGR3 en Gears of War lijken met vet. Kameo heb ik heel erg twijfels bij. Call of Duty 2 lijkt me ook wel okee. Maar die console is bijna uit, dan vind ik dit wel een beetje weinig eigenlijk.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30636018
Developers hoeven alleen maar een hogere resolutie in te bouwen. Big fucking deal.
Zou een game op een gewone tv zonder HD dan ook beter draaien?
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:00:47 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30636098
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik betaal in het dagelijks leven voor ontelbare dingen wat ik niet gebruik of waar ik geen gebruik van kan maken. De enige reden waarom jij hier moeilijk loopt te doen is omdat je graag de Xbxo dist.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:03:05 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30636154
Ik ben trouwens allang blij dat er bepaalde eisen worden gesteld. Afschuwelijk dat sommige games gewoon bepaalde dingen niet ondersteunen
pi_30636165
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja dus?
Ik heb ook jaren betaalt voor alle games met surround geluid dat ik niet kon gebruiken, misschien was dat dan wel niet verplicht, maar in principe boeit dat niet.
de kosten van surround sound en HDTV zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Een Dolby-licentie kost 2500 dollar, en als je dat deelt door de miljoenen exemplaren die een spel verkoopt, vallen die weg. En uit ervaring kan ik zeggen dat het mixen in surround niet veel moeilijker is dan mixen in stereo.
Daarnaast was surround een optie, geen console die verplichtte surround-sound te gebruiken. Nu is het verplicht, dus hebben de ontwikkelaars een mogelijkheid om weer meer voor een spel te vragen.
Sony bouwt de mogelijkheid van HDTV in (2 outputs zelfs), maar het is aan de ontwikkelaar of hij het wil gebruiken. EA zal waarschijnlijk niet moeilijk doen en gewoon HD in al hun spellen mikken. Maar de kleinere ontwikkelaars zullen toch flink achter hun oren krabben, alvorens ze een Xbox360 licentie aan gaan vragen.

Onthoud, Nintendo is bijna ten onder gegaan aan te veel eisen bij het verstrekken van licenties, als MS hier niet van leert, kan het wel eens de laatste Xbox worden.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:05:49 #74
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30636238
Ik moet hier even posten, volgens de kenners in het Revo topic ben ik namelijk een xbox fanboy omdat ik niet zoveel in de revo controller zie
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:05:57 #75
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30636242
Ach ik heb misschien bij de release geen hdtv inderdaad, maar over anderhalf jaar zie ik wel voor me dat ik er eentje heb. Dus dat mag gewoon verplicht van mij en dat miljoen extra mogen ze gewoon ophoesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')