Dus hier liggen je rootsquote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef Notorious het volgende:
Die gasten bij Eurogamer zijn gewoon bitches!![]()
![]()
Dan zet jij de moeilijkheidsgraad toch hoger !quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van CoD2 ziet wel goed uit. Maar wat een standaard gameplay. Hoevaak kan die speler wel niet geraakt worden???
Ik zal jou eens hoger zetten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
Dan zet jij de moeilijkheidsgraad toch hoger !![]()
Wil je dat dan grof doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hoger zetten...
Dude, wtf.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
is er al bekend hoeveel de Xbox360 MS gaat kosten per unit?
Bij de PS3 launch.quote:Op maandag 19 september 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
Elk jaar pricedrops voor de 360, maar niet zo snel als bij de Xbox.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60943
Wordt waarschijnlijk wel een tijdje wachten op de eerste price-drop.
ik had op mijn 9e met mn broertje van 7 een xbox gekocht... met spel en twee controllersquote:
Als Sony 500 dollar gaat vragen wordt dat ook geen succes. Das 100 meer dan een 360. Zo trek je geen massa gamers, en op de releasedag mits de 360 dan omlaag gaat zal het prijsverschil mss al 150-200 dollar zijn. Ik denk dat dat Sony veel klanten gaat kosten persoonlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens het bericht op IGN, en ik neem aan dat dat waarheid is, zal de Xbox ongeveer 100 dollar minder gaan kosten in productie dan de PS3. Aangezien Sony heeft aangekondigd de PS3 niet met verlies te gaan verkopen, en schattingen momenteel uit gaan van een consumentenprijs van minimaal 500-600 dollar, betekent dat dat MS wederom geld toelegt op de verkoop van consoles.
Ik hoop voor MS dat de gamesverkoop in dat geval beter verloopt dan met de Xbox, anders is het snel afgelopen met het console-avontuur van MS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |