owwwquote:Op donderdag 15 september 2005 15:32 schreef snakelady het volgende:
De bedoeling is dat iemand een foto plaatst van zijn/haar kind en dat dan anderen een bekende look á like plaatsen.
Dat mogen volwassenen, kinderen, baby's , tekenfilmfiguren enz. zijn.
Om de humor erin te houden mag er natuurlijk best wel eens een grappige foto geplaatst worden.
Is het bv een baby waarvan net de 2 bovenste tandjes zijn doorgekomen dan heeft die baby wel iets weg van bugs bunny.
Na'ja, TS begint dus laat ik maar een foto van Demi plaatsen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:18 schreef beefcake het volgende:
Ok verzin maar iets leuks:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef Jelief het volgende:
nog een paar dagen dan is ze alweer twee...
doe je best met mijn mooie meisjehet is mijnnichtje lotus voor wie dat niet weet
[afbeelding]
Daar moest ik ook direct aan denken!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef snakelady het volgende:
Sugar, aan een kitten, die liggen vaak ook zo opgekruld in een mandje (alleen dan zonder water).![]()
[afbeelding]
Een monbakkes heet dat toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:56 schreef bixister het volgende:
( zo'n bolle-wangen-maskertje)
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef melonovy het volgende:
Ik vond Suus in het begin altijd zo op Friends' Joey lijken. Wie kan die 2 even matchen?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef bixister het volgende:de blik klopt inderdaad!
zal ik er dan ook maar een annaatje in 'gooien'?en niet allemaal meteen met bassie aankomen hoor.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef bixister het volgende:
o en wilyan lijkt wel wat op piet gerbrandy zo.
[afbeelding]
of dali:
[afbeelding]
misschien heeft ze er wel de hele dag en nacht over gedaan, weet jij veel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef Githa het volgende:
Ja Moussy![]()
Hoe doe jij dat toch zo vlug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |