Daar kun je Tanja nooit op betrappen. Teringjantje, de afgelopen dagen zag ze er echt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar naturel ook prima zoals ze is.
Misschien onzekerheid, een naturel gezichtje volplamuren![]()
Denk ik ook dus, stel dat Rikkert nou gewoon lekker eigenwijs die tondeuse van Roel had gekaapt en zijn Kak Coupe lekker kaalquote:Op donderdag 15 september 2005 18:13 schreef nicoleV het volgende:
Ik denk dat Rikkert er uitgaat dan Linda dan Menno dan Joost maar ik heb het altijd fout
Hij kwam er af en toe tussen door met een opmerking, en van de rest haast niet op tv geweest nee. Ralph daarentegen veel meer, en vaak meer negatief dan positief.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Rikkert is eigenlijk helemaal niet op tv geweest, behalve dat stukje van gisteren over Tanja.
op dat venster rechtermuisknop - eigenschappen.. en dan die url open in je media playerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
en dat alleen op donderdagquote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef teun911 het volgende:
Man, wat zijn ze allemaal ijdel zeg. niet te geloven
Nou helemaal naturel vind ik er ook niets. Maar als ze een beetje mee make up op heeft ziet e er wel erg leuk uit. Maar dit vind ik gewoon te zwaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar naturel ook prima zoals ze is.
Misschien onzekerheid, een naturel gezichtje volplamuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |