Jawel hoor, ik stond op het punt om een topic genaamd "De spannende nachten van Melismay" aan te maken. Helaas werd ik op dat moment net gebeld en kon jij me te snel af zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:10 schreef melismay het volgende:
Omdat Plato het waarschijnlijk toch niet doet
Er is niemand die het me kan verbieden, ik ken God noch Gebod.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef melismay het volgende:
En die nachten waren helemaal niet spannend, mag jij liegen?
For once and for all: Het was niet spannend!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is niemand die het me kan verbieden, ik ken God noch Gebod.![]()
Tuurlijk, ook voordat het zo ver komt natuurlijk, moet alles wel helemaal via de fok! normen doenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik geloof je Melis en ik zal er over ophouden.![]()
Mits je belooft dat je het me direct verteld als je wel een spannende nacht beleefd hebt.![]()
Ja, normen en waarden staan hier zeer hoog in het vaandel.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook voordat het zo ver komt natuurlijk, moet alles wel helemaal via de fok! normen doen
met foto's natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
Ja, het is toch duidelijk dat ik jullie moet vertellen van elke ontwikkeling (of juist niet) van mijn dates
Ja, liefst al tijdens de date, dus labtop meenemen aub.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
Ja, het is toch duidelijk dat ik jullie moet vertellen van elke ontwikkeling (of juist niet) van mijn dates
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, liefst al tijdens de date, dus labptop meenemen aub.![]()
Mijn laptop blijft mooi thuis als ik ga daten...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, liefst al tijdens de date, dus labtop meenemen aub.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef melismay het volgende:
Maar gelukkig voor jullie date ik niet
Dan wordt het hoog tijd om het beleid radicaal om te gooien!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, normen en waarden staan hier zeer hoog in het vaandel.![]()
Sinds wanneer ben jij zo van de rellen? Je hebt op mij eigenlijk altijd de indruk van keurige huisvrouw gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd om het beleid radicaal om te gooien!
Long time no R&P SC voor mij geweest...
Dan heb ik een serieus imagoprobleemquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo van de rellen? Je hebt op mij eigenlijk altijd de indruk van keurige huisvrouw gemaakt.![]()
Wie niet? Koken vind ik niet erg, maar afwassen en schoonmaken daarentegen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik een serieus imagoprobleem.
Keurig ben ik verre van en een huisvrouw ben ik al helemaal niet. Als ik eens per week stofzuig of opruim is het veel.
Ik háát het huishouden doen.
Koken vind ik ook helemaal niet leuk... mijn laatste vriendjes waren allemaal prinsen in de keuken, dus dat kwam mooi uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie niet? Koken vind ik niet erg, maar afwassen en schoonmaken daarentegen.![]()
Dus toch maar eens wat actiever op zoek naar een vrouw.![]()
Ja klopt, de enige Nederlandse vrouwelijke topkok die ik zo 1, 2, 3 kan benoemen is Angélique Schmeinck.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat het sowieso zo is dat koken meer een mannenbezigheid is. Kijk maar naar de topkoks: minstens 95% van de toppers op dat gebied is man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |