Huh???quote:Op donderdag 15 september 2005 13:03 schreef FlowKey het volgende:
Ze hebben genomineerd!!
waarom kan jij t weten dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon dezelfde Ralph, hoor
en ik kan het weten
hihi![]()
of toch niet ...?quote:
volgens mij wil ik dat niet weten ...quote:
dat vraag ik me ook af...quote:
Had je dan niet door dat Milagro vandaag iets andere berichten typt?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Had je dan niet door dat Milagro vandaag iets andere berichten typt?
Ik heb gehoord dat ze eigenlijk de tweelingzus is van Nathalie en nu in het huis zit en Nathalie heeft uiteraard haar taak hier overgenomenvandaar ook de voorliefde voor Ralph en de behoefte het over te brengen op anderen zodat Ralph erin zou blijven. Anders had BB dat hele geheim voor niks bedacht!
ik moet nu weg , ben al te laatquote:
dat zwart/wit ding bedoel je??? Ik heb ook geen flauw idee, zat het mezelf ook al af te vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef sannuh het volgende:
er draait iets in de gang rond.. wat is dat?
Boenmachine? De interieurverzorgster is gearriveerd?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef sannuh het volgende:
er draait iets in de gang rond.. wat is dat?
jep zwart/witte ding bedoel ikquote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dat zwart/wit ding bedoel je??? Ik heb ook geen flauw idee, zat het mezelf ook al af te vragen.
idd dat lijkt mij ook wat overdreven of ze moet er net achter gekomen zijn maar ik denk niet dat dat waar isquote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Cyan het volgende:
Dan zou Nathalie dus roken én drinken tijdens haar zwangerschap. Ze klaagt niet over pijntjes of iets dergelijks.
We laten ons weer gek maken door theorieën en vage bronnen
Hier in NL werkt zoiets niet joh, veel te klein landje.... Zouden we zó achter zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
In Australie schijnt er al wel eens zo'n tweeelingwissel geweest te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |