Haha, de theorie vind écht een gevolg geloof ik... (ikzelf geloof er niet in)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft de drank dan ook zijn neus afgevlakt? Lijkt toch ook wel anders? (en ik heb geen drank op)
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
heeft Ralph een tweelingbroer dan?
Ralph heeft een zus.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
Ik heb gehoord dat het zelfs een vierling is, waarvan één geadopteerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
wie?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fietsen ze trouwens niet meer?
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fietsen ze trouwens niet meer?
om het complot compleet te maken op Talpa staat een foto van een blond kindje en een half blondkindje aan de handjes te zien van dezelfde leeftijd(zus is ouder dus handje zou groter moeten zijn)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:53 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Ralph heeft een zus.
Misschien is Ralph wel de transsexueel en is hij verwisseld met zijn/haar zus?!?
*gooi er even een complotje in*
idd! Ik ben zoo benieuwd wat t is!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op de ene foto heeft hij een puntige smalle neus en op de andere is het puntje veel breder en ronder, lijkt wel.
Nee ik denk het anders. Gisteren wel alles meegemaakt. Vanochtend ook dat berichtje gelezen over de 2 verdwenen bewoners.... en ik denk nu ook anders.... toch omgeruild..... ok het kan waar zijn en ook weer nietquote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dit lulig overkomt spijt 't me, is namelijk niet mijn bedoeling, maar misschien is het handig als je de streamverslagen van gisterenavond/vannacht ff doorleest. Is té veel gebeurd om ff in een post te proppen...![]()
gewoon dezelfde Ralph, hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 12:57 schreef FlowKey het volgende:
We doen er gewoon nog een om over te speculeren:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |