nopequote:Op donderdag 15 september 2005 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb last van een flinke buffer op stream 1, meerdere mensen ook?
EDIT ik gebruik de Garnierstreams in Windows Mediaplayer
Thnxquote:
Welke gebruik jij dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Mijn streams doen het prima hoor.
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pcquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef FlowKey het volgende:
[..]
gooi dr es een capje van je eigen in charly ...?
op dit moment de mijne ookquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Mijn streams doen het prima hoor.
Vreemd hoor, misschien ligt het aan mijn provider? Met mn verbinding is namelijk niets aan de handquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op dit moment de mijne ook
garnierstreamingmedia
Zo'n programmaatje met vier streams in één. Heb ik op de eerste dag van iemand hier gedownload... BB stream 2005 heet het, geen flauw idee meer van wie ik het gedownload heb.quote:
google ff op 'MWSnap' ...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pc![]()
Is dat sinds vandaag? Want ik schakelde net 20min geleden in en gisteravond was alles nog prima hierquote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef teckeltje het volgende:
ik heb ook heel veel last van buffering en zit bij de Kabelfoon,ook versta ik nog steeds praktisch niks van de streams zou het schelen dat ik een laptop heb?
Nee, ik gebruik ook een laptop en ik zit nu BB én Expeditie Robinson te streamenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef teckeltje het volgende:
ik heb ook heel veel last van buffering en zit bij de Kabelfoon,ook versta ik nog steeds praktisch niks van de streams zou het schelen dat ik een laptop heb?
stuur me even een mailtje. dan stuur ik wat leuks terugquote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pc![]()
heeft niks met je videokaart te maken hoor.......wel de snelheid van je internetverbinding, heb je een hele lage snelheid, dan heb je een kleine stream ( uitvergroot met veel pixels ) ...en met een goede verbinding heb je een glashelder beeld......en een bepaalde gedeelte ook het geheugen natuurlijk, want het moet gebufferd worden......quote:Op donderdag 15 september 2005 14:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, ben namelijk niet al te technisch aangelegd, maar heeft de kwaliteit van de streams ook niet heel veel te maken met je computer inhoud zoals videokaart enzo?Een flaptop heeft toch meestal niet echt hoge videokaarten aangezien die niet echt gemaakt worden voor spellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |