quote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had Pfeiffer toen ik 9 was..
Het is de 'Stokkur', tussen Geysir en Litli Geysir in. Die is elke 15 minuten actief. Ik heb de wijn niet geprobeerd, maar dat probeer ik een volgende keer graag... Ik ga er zeker nog eens naartoe!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook geweest.. En bij dat restaurant wat er bij was hadden ze uitstekende rode huiswijn.
.
Tenminste, als ik het goed herken is het Geysir..
Proberen?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nog nooit Pfeiffer gehad. Terwijl ik toch echt wel m'n best heb gedaan..
Kom over 10 jaar nog maar eens terug Elvis.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom over 10 jaar nog maar eens terug Elvis.
quote:
Kan je nog geen hele zinnetjes lezen?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Kom over 10 jaar nog maar eens terug Elvis.
Het Elvis-gedeelte.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Kan je nog geen hele zinnetjes lezen?
Ik ook. me ex had blijkbaar pfeiffer toen ik met hem hadquote:Op donderdag 15 september 2005 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nog nooit Pfeiffer gehad. Terwijl ik toch echt wel m'n best heb gedaan..
Alleen is t beeld zo kleinquote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef Ang3l het volgende:
*BURRRRP* Terug van uit eten
Ff Lieve Lust kijken op talpa.tv
Handig, dat "programma gemist"
Net op tijd. Wat heb je trouwens voor een bizarre avatar?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:16 schreef keizerpinguin het volgende:![]()
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
De oude H staat hier!
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
We gaan binnenkort weer meeten met mensen uit het topic! Het plan: Een dagje Efteling. KLIK HIER voor meer informatie.
KUT KUG JE BNET GEWOON EEN VALSE NICHT DIE DE H NIET WILDE PLAATSEN!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:16 schreef keizerpinguin het volgende:![]()
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
De oude H staat hier!
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
We gaan binnenkort weer meeten met mensen uit het topic! Het plan: Een dagje Efteling. KLIK HIER voor meer informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |