Ik ben geen expert in rappen, maar ik ga er wel vanuit dat je iets van poezie geleerd hebt op school? Voor de rest, 9 van de 10 mensen noemt het bagger omdat het stoer is het bagger te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:41 schreef broer het volgende:
[..]!
O, en meneer de expert, wat is deze bagger dan voor soort rijm?
Of ze roepen het omdat het werkelijk bagger is. Dat zou natuurlijk ook zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef dady het volgende:
Voor de rest, 9 van de 10 mensen noemt het bagger omdat het stoer is het bagger te noemen.
idd ja, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
GODVER, kut Lange Frans, elke zin die hij opnoemt, moet met zo een snuif, zwaar irritant als je je er op gaat focussen
Ik vind het ook een kutnummer ben ik nu ook een meeloper?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Meelopers hier allemaal, er zegt er één dat het nummer zuigt en direct komen de flames alweer binnen
Hoewel ik meestal niet van top40 hou, is dit wel een goed nummer
Jij snap het knul, dit is weer een test van God om te zien wie er oprecht z'n mening uit en wie niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Meelopers hier allemaal, er zegt er één dat het nummer zuigt en direct komen de flames alweer binnen
Tuurlijk! Als heel nederland het mooi vindt is er geen meeloper aanwezig, maar als je het kut vindt wel zekerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Ach joh, meeloperquote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als heel nederland het mooi vindt is er geen meeloper aanwezig, maar als je het kut vindt wel zeker. Goeie!
Als jij het een leuke plaat vindt ga jij toch lekker op je kamertje meehijgen met 'fransie' en baas b; niemand weerhoudt je daarvan hoor. Jij komt hier in een bash-topic de messias uithangen met je mooie verhalen; verwacht dan niet dat we je op handen gaan dragen ofzo.
Je moer word geplayed door baas b gekquote:
Jouw vader wordt geplayed door lange fransie gekquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moer word geplayed door baas b gek.
Ik vind ze allebei niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef GoLLeM het volgende:
Verschrikkelijk kutnummer zeg.
En wat heeft die Baas B een gore rotkop
Wou je kleppern gek?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jouw vader wordt geplayed door lange fransie gek.
Het is geen goed nummer, jij vindt het een goed nummer, das een heel verschil hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |