quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef E.T. het volgende:
sja, ik ben natuurlijk het fok-bewijs van een spontane zwangerschap na een kind uit ivf
Het liep alleen niet af zoals we gehoopt hadden, maar het kan dus wel.
(alleen is hier dus wel de pest dat 't overduidelijk aan Swets ligt en mijn lichaam zich aan kan passen wat 't wil, maar daar wordt Swets z'n zaad niet beter van)
Ik word trouwens wel helemaal gestoord van dat lichaam van mij
In de afgelopen drie weken is het al twee keer voorgekomen dat ik wel drie hele dagen niets gevloeid heb.. Verder nog steeds regelmatig toch wat licht bloedverlies (soms bruin, soms helderrood) en af en toe wat 'vlokjes' in de pot.
Volgende menstruatie zou ik weer mogen beginnen, maar wel eerst nog een uitgangsecho. Nou volgens mij is het dus niet mooi schoon van binnen en ga ik dus niet over twee weken beginnen![]()
Naja, we zien wel weer. Ik ben wel het vertrouwen in m'n lichaam een beetje kwijt, heb echt geen idee meer waar ik aan toe ben![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:44 schreef minoes_ het volgende:
E.T. ,wat vervelend dat je nog steeds vloeit,kan je niet om een echo/onderzoek vragen om te zien of je schoon bent?Lijkt me voor je gemoedsrust toch ook wel lekker.
Groetjes,Minoes![]()
quote:
Doe ik ook regelmatig hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:34 schreef dutchie het volgende:
Psssst.. BE, sorry voor die laatste post. Soms is dat blauwe kleurtje niet zo handig als je nog niet uitgeslapen bent.![]()
Hoe lang is je miskraam precies geleden dan ET? Lijkt me niet goed als je blijft vloeien.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:42 schreef E.T. het volgende:
dutch, dat heb ik ook regelmatig hoor..
Ik heb vorige week (of is 't al twee weken geleden?) gebeld en toen kreeg ik te horen dat het tot dan toe binnen het normale viel na een mk.
Maar ik denk dat ik toch maar weer ff ga bellen idd en wat meer ga aandringen op een echo. Al was het alleen maar om te weten hoe 't van binnen nou zit.
Nadat ik 't vruchtje verloren ben heb ik nog een week gevloeid. Toen gewoon ruim 2 weken niks, en toen weer gewoon op tijd 'ongesteld'. Maar dat ongesteld duurt nu dus ook al bijna 3 weken (wel met af en toe een paar dagen niets).quote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Hoe lang is je miskraam precies geleden dan ET? Lijkt me niet goed als je blijft vloeien.
Na mijn miskraam heb ik drie weken gevloeid en toen greep de gyn. in middels een curretage.
Na die curretage (18-01) was ik op 01-02 weer van het vloeien af.
Ik zou zeker aandringen op die echo inderdaad. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust inderdaad.
quote:Op maandag 19 september 2005 10:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Oktober? Of bedoel je september? Ik hoop september![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |