Ja, want dat kan komen door bekkeninstabiliteitquote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Uiruru het volgende:
TTTTT is zich al voor aan het bereiden op haar post-natale depressie
whhahahhahahaha, volgens mij heb ik dat van die tweeling ook al genoemdquote:Op donderdag 15 september 2005 01:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ralph een tweeling? Denk ut nie! Zou Nathalie toch moeten weten??
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Leroy is de tweelingbroer van Ralph.
Tijdens het etentje zijn ze verwisseld.
Nathalie heeft een geheime relatie met Leroy.
Joost (de zogenaamde vriend van Nath), is de pleegzoon van Rob.![]()
Wat overgenomenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:15 schreef Showtime het volgende:
Lieske heeft het TOCH? overgenomen van Dido.
Dido zegt geregeld na een zinnetje TOCH? TOCH?quote:
Heerlijk hequote:Op donderdag 15 september 2005 01:16 schreef Uiruru het volgende:
Tanja komt binnenlopen in de slaapkamer en vangt 1 woordje op en begint meteen te katten.
Ok stond beetje raar lieske heeft het toch overgenomen! dacht een eerder aan een voetschimmelinfectiequote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dido zegt geregeld na een zinnetje TOCH? TOCH?
bla bla bla TOCH?
Nu hoor ik Lieske het ook doen in een gesprek met Rikkert.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef BBscanner het volgende:
dacht een eerder aan een voetschimmelinfectie![]()
En d'r moeder zegt dat ze nu er veel beter uitziet, thuis doet ze niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:20 schreef Maurisico het volgende:
Tanja is thuis veel gezonder??? zegt ze zelf...
eerst was hij een beetje haar grote broer, en daar had ze geen zin in,quote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef ioko het volgende:
Vind Rikkert Lieke nu eigenlijk wel leuk of niet ? Hij doet altijd zo onverschillig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |