Heb het even uitgelegd in het 'toestemming topic' hoe en wat/quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee hoor, hij doet maar alsof
Upgradesquote:Op maandag 19 september 2005 14:14 schreef Againzender het volgende:
Vakantie is voorbij, er wordt dus weer harder gegraasd hier. En mijn werk PC wordt straks geupgrade hoor ik zojuist van mijn collega, dus die gaat straks ook een stukje sneller
en met een beetje mazzel gaat mijn werk er ook nog soepeler meequote:
Thanksquote:
Dat zijn detailsquote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
en met een beetje mazzel gaat mijn werk er ook nog soepeler mee
Ah! Maar daar zijn wij voorquote:
Nu maar hopen voor 5 uur. Anders hebben ze pechquote:Beste,
Ik wil samen met ( Zet je PC in voor een goed doel! 1e overal! ) deze gasten een spandoek maken en ophangen in de Amsterdam ArenA tijdens de wedstrijd Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005. We willen met deze spandoek meer leden krijgen voor hun goed doel. (zoals het onderzoeken/uitvinden van medicijnen tegen kanker, aids etc.).
Mijn spandoek wordt 12 × 1.50 meter lang, en ziet er dan zo uit. http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/banner3.jpg
FOKSCHAAP.nl. Daar gaat het dus om. We willen de eerste 3 letters (FOK!) vervangen voor het FOK! logo, ik wil daarom eerst toestemming vragen voordat ik het gebruik op mijn spandoek. (is ook wel zo netjes).
Kan ik aub een antwoord voor 5 uur vanmiddag terugverwachten? Want vanavond gaan we beginnen aan het spandoek. U kunt ook een reactie geven in ons topic ( http://forum.fok.nl/topic/755891 )
Met vriendelijke groet,
Jeffrey Willems
(_moder8or_)
Julliequote:
Bij welk vak komt het te hangen?quote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Al gelezen over het spandoek wat we gaan gebruiken in de ArenA?
Ja, ik was ff dit topic door aan het lezen, klinkt coolquote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Al weer 3 jobs klaar voor vandaag. Wat heb ik opeens
Welkom ioko. Al gelezen over het spandoek wat we gaan gebruiken in de ArenA?
Wij gaan zitten in vak 406quote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij welk vak komt het te hangen?
OK. Ik zit onderin 414, maar dat ga je dus niet halenquote:Op maandag 19 september 2005 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wij gaan zitten in vak 406(2e ring) dus daar komt hij te hangen.
Eronder?quote:Op maandag 19 september 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK. Ik zit onderin 414, maar dat ga je dus niet halen
'Onderin' als in: onderin het vak. Rij 1 dus, en heb altijd wel wat doeken van allerlei lui onder mijn neus hangenquote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eronder?
[afbeelding]
406 zit onderin (op het plaatje dan), 414 is links daarvan.
Het is heel simpel..quote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef ioko het volgende:
Maar ff kort, hoe zit het met die scores, hoe kom je aan die hoge aantallen die sommigen hebben ?
Mijn rating is zo rond de 195, is dat dan goed, of niet? Ik zal de komende dagen eens opletten of ik in de lijsten ga voorkomen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het is heel simpel..
Je computer voert op de achtergrond die berekeningen uit. Voor die tijd krijg je punten. Als je een hele snelle processor hebt ( die nodig is voor het rekenen ) krijg je daar veel punten voor ( de CPU score bij 'job info' ). Maar als je dus niet zo'n snelle CPU hebt, doe je langer over een 'job' en daar krijg je ook punten voor. Kort: Punten = Tijd (uur) * gem CPU rating
Hoe sommigen aan zoveel punten komen per dag? Die hebben meerdere pc's met Fad erop
Ja das een hele nette score hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn rating is zo rond de 195, is dat dan goed, of niet? Ik zal de komende dagen eens opletten of ik in de lijsten ga voorkomen.
Waar zie ik dan mijn rating?quote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja das een hele nette score hoor.
Je zult wel zien dat ie wat naar benden of omhoog zal gaan soms, afhankelijk van wat je met je PC doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |