abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 22:04:18 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30616804
De bewoners horen en zien Bridget weer. Dit keer met Rikkert.

Er wordt geroepen dat hij er goed uit ziet (ik zag er geen beeld van). Rikkert vertelt dat Roel sigaretten heeft. Contact met BB is weer weg.

Er wordt gevraagd waarom Roel loopt te bietsen als hij nog sigaretten heeft.

Rikkert mag nog een stem uit brengen. Hij heeft Roel genomineerd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 15 september 2005 @ 22:12:26 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30617074
Ik begrijp nu dat Roel niet gewoon een stem van Rikkert heeft gekregen, maar hiermee direct genomineerd staat.

Het is een bindende nominatie.

Roel: "Het heeft één voordeel, dat ik volgende week met de nominaties niet zenuwachtig hoef te zijn."

Chantal hoopt dat haar ouders er niet waren. Die zouden het vreselijk vinden met die inseminatieset. "Die denken die gek die doet dat zo. aldus Chantal.

ik vind het mooi geweest, ga met mijn Sims spelen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Sanne op 15-09-2005 22:19:39 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 22:37:56 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30617915
Ze proberen te achterhalen waarom Rickert op Roel heeft gestemd.
Rickert zegt op de populairste te hebben gestemd omdat die er toch niet uitgaat.
Roel gelooft dat wel, al vindt hij het onhandig.
Maar Chantal oppert dat er meer aan de hand is... ze kijkt richting Lieske
"Lieske?" zegt Roel
Lieske: "Wat is er wat is er?"
Chantal vertelt haar theorie. Lieske gelooft het niet zo. "Waarom zou hij nou jaloers zijn?"
Chantal: "Lieske, laat je vrouwelijke intuïtie nou eens spreken."

Vanuit de keuken wordt geroepen of er iemand een knakworst wil.
Chantal: "Nee dank je hoor. Doe er wat leuks mee. Stop 'm in een doos. Of geef 'm een naam."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30618354
Breedbandstream 3

22.29 In het woongedeelte. Chantal denkt dat ze morgen vroeg moeten nomineren. Roel over Ralph : Ik zit niet graag met hem op de bank zit omdat die volop in beeld is door dat gedoe met Nathalie. Chantal denkt dat Rikkert spijt krijgt van zijn nominatie van Roel. (ik heb de nominatie en de motivatie daarvan door Rikkert gemist) Roel : Hij wist niet dat dit nog zou komen natuurlijk. Chantal : Ik vind het een beetje zwak, een beetje makkelijk. Niet te volgen. Tenzij er nog een hele negatieve lading achter zit. Roel zegt dat hij iemand genomen heeft waarvan hij zeker wist dat die er niet uit gaat. Chantal : Misschien zit er meer achter Roel. Tanja : Dit was lekker onpersoonlijk. Roel : Ik denk wat ie zegt dat ie dat ook meent. Tanja : Anders had hij de sigaretten niet gegeven, dan had hij ze mij wel gegeven.

22.36 Roel zegt dat ze niet zijn teruggekomen op de vage manier waarop de weekopdracht geëindigd is. Chantal : Er spelen nog dingen. Op zeker. Niks is voor niks. Ze grapt : Als ik over twee weken niet zwanger ben moet ik weg. Chantal vertelt dat haar vader voor BB niet kon slapen omdat er ook een spermashow werd gemaakt.

Stream 1

22.41 Aan de keukentafel. Dido zit bij Rob op schoot. Diverse bewoners zitten lollies te eten. Dido en Rob vertrekken. Linda : Ik voelde me best zeker. Maar als je daar met zijn tweeën zit denk je wel, het is fifty fifty. Ralph eet. Ralph : Toen ze mijn naam noemde wist ik dat ik veilig was. Nathalie : Ik wist het sowieso al. Linda denkt dat Nederland het leuk vindt dat Ralph en Nathalie samen blijven zitten in het huis. Linda en Nathalie springen op om naar het raam te gaan. Rob : Niet naar buiten gaan hè.

22.45 Speaker : Menno naar de dagboekkamer.

22.48 In het woongedeelte. Joost : Ik had degene genoemd waar ik op gestemd heb. Chantal : Hij had al lang een naam in zijn hoofd. Was dat dan Roel ? Er zit iets achter. Menno is terug : Het is echt alleen maar van mij (de inseminatieset). Chantal : Waren ze streng ? Menno : Helemaal niet.
pi_30619478
Stream 3

22.58 Nathalie : Ik wil niet naast jou zitten (als genomineerde op de bank). Roel : Ik wil niet naast jou zitten. Ik zou ook niet naast Ralph willen zitten. Menno en Joost spelen een bordspel aan de keuketafel op streams 1 en 2.

23.04 Ralph merkt op zijn manier op dat het prijzengeld niet stijgt als ze opdrachten niet halen. Roel zegt weer dat er niks over de weekopdracht is gezegd. Nathalie : Rik kan weer een biertje drinken. Ralph : Nou, ik geloof dat hij er niet zo over denkt (hij was liever gebleven). Nathalie : Wat dacht je hier (toen er een pak voor haar kwam) ? Chantal : Niks. Ik hou niet van verrassingen.

23.08 Ingrid gaat naar bed. Lieske : Roel, vind je het erg ? Roel : Nee, ik zit te denken. Je moet het allemaal over je heen laten komen. Anders had het nog wel een tijdje geduurd, denk ik. Nathalie : Dat weet ik wel zeker. Roel : Misschien had Chantal wel gelijk. Dat hij een beetje verbitterd is. Chantal : Hij heeft er lang over na kunnen denken. Het is hem niet te binnen geschoten. Als het de reden is die ik denk dat het is kan ie het niet gaan zeggen. Nathalie : Dan laat je je wel heel erg kennen. Lieske : Ik denk het absoluut niet. Nathalie : Zoals wij niet op jou zouden stemmen doet Nederland dat ook niet. Anderen : Dat weet je niet. Nathalie : Het is toch kut. Roel : Het is een groot risico dat in je schoot geworpen is. Chantal heeft een puist op haar kin : Niet zo'n kleintje ook. Lieske zegt dat haar vader een puist had die een abces geworden is. Haar vader gaat nooit naar de dokter en nooit naar de tandarts. Chantal komt dan ook met een puistenverhaal.

23.14 Roel vraagt of Lieske weer een envelop zou pakken. Lieske : Drie keer is scheepsrecht. Ik heb zoiets van, laat maar gaan. Chantal tegen Roel : Maak je geen zorgen. Ik denk niet dat het nodig is. Ik weet zeker dat ze voor jou zullen bellen. Roel : Er zijn ook andere redenen om iemand binnen te houden. Chantal : De vrouwtjes zijn gek op je. Dat is ook leuk. Roel : Ik maak me geen zorgen. Ralph : Dat heeft weinig zin. Ik probeerde ook relaxt te blijven. Onbewust gaat wel je hartslag omhoog. Lieske : Je hebt het niet meer in de hand. Ralph gaat zijn koffer uitpakken.
pi_30621003
Stream 1

23.24 Op de gang. Ralph : Natalie, wil jij iets wits in een soppie ? Hij gaat een witte was draaien.

Stream 3

23.29 Het woongedeelte. Tanja probeert een bal op een vinger te laten draaien. Het lukt niet. Het gesprek gaat over tv programma's. Starmaker, Star Academy, Idols etc.

23.42 Roel : Ik ben blij dat Linda er niet uit is. Ik heb het haar gezegd, dat ik haar genomineerd heb en dat ik er spijt van heb. Het is toch wel een beetje volgens verwachting. Rob : Ja, dat is ook zo. Rob vertelt over een vakantie in Thailand. Roel, Ralph en Chantal zijn er ook geweest. Chantal : Het viel erg tegen. Roel wrijft over een been van Dido.

23.49 Stream naar Joost en Menno die nog altijd een bordspel spelen.

Stream 1

23.50 Het gesprek gaat nog altijd over Thailand. Menno en Joost komen er bij zitten. Rob vertrekt, eerder kondigde hij aan dat hij naar bed ging.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:26:45 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30628830
Bedankt allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')