Ik heb nog even in mijn lijst gekeken, en bij nader inzien was het 45 euro voor:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan ben jij ook nog te duur uit.. of ze moeten voor puch stukken goedkoper zijn..
dat zou dan wel kunnen, maar iig, als iets van jke teller kapot is is het meetal je kabel, kost me 3,90, voor scooter zou het wel ietjes meer zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nog even in mijn lijst gekeken, en bij nader inzien was het 45 euro voor:
-Tellerklok
-Tellerkabel
-Telleraandrijver
Jemig belazeren die lui je dan zo erg?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:04 schreef Smoked het volgende:
250 euro voor een km tellertjeik was 10 euro kwijt voor een 2e handsje incl. kabel
![]()
300 euro voor nieuwe voorvering? ik weet dat het voor een puchje 40 euro is maar 300 euro lijkt me wel ERG veel![]()
3 keerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja, vriend mag me die al veel vaker en veel eerder brommer rijd, gaat nu voor zn 3e keer![]()
![]()
Volle tank olie na 1 week leeg? Wow, dat is wel heel snel. Ik zie dat je een Puch rijd, wellicht is je olietank wat kleiner dan bij de gemiddelde scooter, maar dan nog.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig belazeren die lui je dan zo erg?
Vandaag zei hij het weer nieuwe teller enzo koste echt wel 250...
De scoot begaf het trouwens onderweg! Ineens gaf hij geen gas meer en ineens wastie stil op de weg..
Nou ja we hebben de scoot erheen gebracht...wat een gedoe zeg, hele tijd onderweg geprobeert te starten hij deed niks nada, de olie was na een week volle tank helemaal leeg!
Scoot roken als een idioot, kom ik daar, we starten hem weer...driemaal raden, daar liep ie wel..Is altijd zo he?
Maar goed uh ze zoeken het maar ff uit..
Veel benzine zat er ook al niet meer in maar ja dat dahsboardje is kapot dus je ziet niet eens dat de benzine of olie op is lekker handig of hoe hard je rijdt
![]()
![]()
Puch tank is 3.2 liter als ik het goed heb, ik moet ook 2x tanken, ik rijd ong. 35km per dag, en dat is ong. 0.85literquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volle tank olie na 1 week leeg? Wow, dat is wel heel snel. Ik zie dat je een Puch rijd, wellicht is je olietank wat kleiner dan bij de gemiddelde scooter, maar dan nog.
Ook dat dashboard lijkt me echt grote onzin.
http://www.puchshop.nl/
Klik daar op: Framedelen
Kijk daarna bij: Cockpitset
Ik heb geen verstand van Puchies, weet niet welk type je hebt, volgens mij zijn er vele soorten Puchies. Desondanks denk ik dat die ¤ 250,- dus wel erg hoog zit in vergelijking met de prijzen die ik op deze site vond.
Ja maar wou je dan scooters uitsluiten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef fs180 het volgende:
gewoon [centraal] brommerts![]()
mn spullen voor mn brom zijn onderweg
Gewoon iets, maar niet pimp, want het gaat hier ook over gaskabels die stuk zijn enzo, snap je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:19 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja maar wou je dan scooters uitsluiten?
Je bedoel zeker gewoondit topic alleen met die naam?
kijk scooters uitsluiten zo mooi zijn, maar officeel vallen ze ook onder bromfiets eyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:19 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja maar wou je dan scooters uitsluiten?
Je bedoel zeker gewoondit topic alleen met die naam?
Kijk aan, maak ik daar meteen even gebruik vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef fs180 het volgende:
tjah dat pimp moet weg, tis niet alleen om te showen, ook voor problemen enzo![]()
Ik denk iets met de lucht/benzine verhouding. Het lijkt tenminste op problemen die ik eerder heb gehad, die daar door kwamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Kijk aan, maak ik daar meteen even gebruik van
Het zit zo, ik heb een Vespa Si snorfiets en deze houdt in. Ik moet starten met choke en hem daarna tamelijk hoog in de toeren laten lopen met choke aan voor zeker 30 seconden. Hierna kan ik pas wegrijden. Hij start dus wel snel (ook zonder choke), maar valt uit. Dit deed ie eerst nooit, toen kon ik meteen rijden. Als ie eenmaal rijdt doet ie het verder wel prima, geen lagere snelheid oid.
Het enige wat ie doet ie bij het gas geven even inhouden (zo goed als afslaan, smorend geluid), dan komt ie langzaam op toeren en dan schiet ie ineens door. Ik moet bij het smoren even gas dicht, dan weer open, dan smoort ie, weer gas dicht, weer open en zo steeds een beetje verder gas open.
Tips? Komt dit door het koudere weer? Iets met lucht/benzine verhouding? Grotere/kleinere sproeier? Ik weet het niet, voor zover ik weet is alles standaard
Enige verandering is stepjes ipv trappers en daar kan het natuurlijk niet aan liggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk iets met de lucht/benzine verhouding. Het lijkt tenminste op problemen die ik eerder heb gehad, die daar door kwamen.
Maar hoe lang heb je dat probleem al? En heb je onlangs iets veranderd eraan?
Dat je nu met choke moet starten lijkt me wel normaal, omdat het de laatste tijd koud is.
Maar die 30 seconden gas in houden lijkt me niet normaal en lijkt me ook niet goed voor hem.
denk ook uit ervaring, je luchtfilter, of luchtschroef,filter ff schoonmaken, en ald je dannog problemen hebt gewoon even aan je luchtschoef klotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Kijk aan, maak ik daar meteen even gebruik van
Het zit zo, ik heb een Vespa Si snorfiets en deze houdt in. Ik moet starten met choke en hem daarna tamelijk hoog in de toeren laten lopen met choke aan voor zeker 30 seconden. Hierna kan ik pas wegrijden. Hij start dus wel snel (ook zonder choke), maar valt uit. Dit deed ie eerst nooit, toen kon ik meteen rijden. Als ie eenmaal rijdt doet ie het verder wel prima, geen lagere snelheid oid.
Het enige wat ie doet ie bij het gas geven even inhouden (zo goed als afslaan, smorend geluid), dan komt ie langzaam op toeren en dan schiet ie ineens door. Ik moet bij het smoren even gas dicht, dan weer open, dan smoort ie, weer gas dicht, weer open en zo steeds een beetje verder gas open.
Tips? Komt dit door het koudere weer? Iets met lucht/benzine verhouding? Grotere/kleinere sproeier? Ik weet het niet, voor zover ik weet is alles standaard
De niet-nude versie is veel vetter..quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef mister_dog het volgende:
puch....nix voor mij! Als ik het geld heb ben ik over 7,5 maand de trotse eigenaar van dit ubervettebromding: [afbeelding]
De derbi grp nude
M'n zus vond dat het leek als of ie van lego waswat vinde jullie mag ik haar slaan? (ff buiten het feit dat je geen meisjes mag slaan)
Opgevoerde snorfietsen zijn niet leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Steve-O het volgende:
Als je echt stoer bent neem je een snorfiets die je opvoert
Puch One!
Sja, ik ben bang dat ik het blok niet meer in elkaar krijg als ik alles uit elkaar schroef..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef fs180 het volgende:
maar Geqxion, kan je dan niet gewoon alles uit elkaar halen, lijkt me sneller en goedkoper
Is dat stuk gesmolten kabel naast je motorblok je wel eens opgevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:32 schreef ikJur het volgende:
Ik heb een puch waarmee ik altijd naar school ga enzo. helaas istie onlangs vastgelopen![]()
Ik hou wel van de nostalgie (1973) van mijn puchje en je ziet ze tenminste niet zoveel
[[url=http://img64.imageshack.us/img64/6653/dscn27340ri.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img27.imageshack.us/img27/323/dscn27354oi.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img27.imageshack.us/img27/2831/dscn27362iz.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img27.imageshack.us/img27/5531/dscn27379yq.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |