O-M-F-Gquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:52 schreef n0ne het volgende:
me puch is af
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/7493/dsc019375qq.th.jpg]afbeelding][/URL]
de enige echtequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Cerbie het volgende:
Is dat een ducttape zadel?
Ik ga trouwens voor het smalle lange kenteken, staat beter op een Fox
buddy of homemadequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem aan dat je er een buddy op gaat zetten?
En waarom hebben jullie in de herfst semi-slicks eronderBen je levensmoe oid?
I know..... voorkant ziet er dan ook niet bepaald gestroomlijnd uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef fs180 het volgende:
met dat ding heb je ongeveer evenveel weerstand als een heel flatgebouw
De mijne of in het algemeen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:36 schreef fs180 het volgende:
maar hoe hard 'boekt' zo'n opoe ding nou?
Ik heb em op 100 gehad naast een auto (dus autoteller, maar ook die zijn niet altijd even nauwkeurig). Maar dan is het wel gunstig weer, geen tegenwind etc.quote:
Uithuilen bij mama? Nee, ik denk dat je je geld gewoon kwijt bent. Daarom zeggen ze ook vaak: als je een 2ehandsje koopt laat hem even checken bij een echte dealer!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
ff vraagje!
Ik ruilde me scoot in voor een rooie puch ,
moest 350 bijbetalen.
Puch reed echt niet oke en de man zei, dat dat kwam omdat hij telang had stilgestaan!
Einde verhaal tot ik de rooie wilde inruilen, men zei, sorry maar die voorvering is kapot!
Die moet ik helemaal opnieuw erin zetten en dat kost me wel 300 euro!
Ik geef je 400 voor dat ding. Terwijl hij 6 maand ervoor 750 waard was.
Dus ik terug naar diegene die me dit ding verkocht had.
ruilde hem in moest 225 bijbetalen.
heb nu een zwarte puch.
Nu rijd ie perfekt, maar het opstarten lukt gewoon niet, hij moet echt warm draaien waarbij er enorm veel rook uit de uitlaat komt smorgensvroeg.
Ach zei de beste man dat komt omdat er vocht inzit.
Tevens is kilometerteller kapot, en dat zou gemaakt worden zei hij.
Ik breng hem erheen, haal hem op na een dag zegt ie..
het lag niet aan de kabeltjes er moet een nieuwe teller op. En dat kost 250 euro dus dat wil ik je niet aandoen.
Sorry ik heb dat ding toch gekocht bij hem?
Als ik die andere en deze optel kom ik op een bedrag van 557 euro dat ik kwijt ben aan die man.
Terwijl als ik de ouwe rush had geruild toendertijd met dit bedrag ik inmiddels al een half jaar had kunnen rijden op een bijna nieuwe scooter..
Ik baal hier echt van, wat moet ik nu doen?
Bedoel je hebt toch drie maand garantie enzo?
En hij zou de teller maken dus? Er gebeurd niks en dattie langdurig moet opstarten doet ie ook niks aan..![]()
ja maar je moet toch een beetje stoer zijn om een lekkerwijf te krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind dat ze gelijk heeft
Ga je serieus een paar 1000¤ aan een brommer uitgeven? Ik zou het een paar jaar bewaren en er een rijbewijs/auto van betalen
Deze is gekocht bij een dealer...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Uithuilen bij mama? Nee, ik denk dat je je geld gewoon kwijt bent. Daarom zeggen ze ook vaak: als je een 2ehandsje koopt laat hem even checken bij een echte dealer!
sorry ik dacht omdat je zei 'die man' enz. dat het gewoon aan huis was. Dan weet ik niks meer te zeggen wat je zou kunnen helpen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Deze is gekocht bij een dealer...
Is het nu een oplichter ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef mister_dog het volgende:
[..]
sorry ik dacht omdat je zei 'die man' enz. dat het gewoon aan huis was. Dan weet ik niks meer te zeggen wat je zou kunnen helpen...
Ja een dashboard ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef mister_dog het volgende:
[..]
sorry ik dacht omdat je zei 'die man' enz. dat het gewoon aan huis was. Dan weet ik niks meer te zeggen wat je zou kunnen helpen...
Ik had trouwes nog wel een vraagje... hoe de neuk kan een teller 225 euro kosten? krijg je dan een 18 karaats gouden wijzer en diamanten lettertjes?
Nee, ze heeft gelijk. Dat hoekige ding ziet er niet uitquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef mister_dog het volgende:
M'n zus vond dat het leek als of ie van lego waswat vinde jullie mag ik haar slaan? (ff buiten het feit dat je geen meisjes mag slaan)
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk. Dat hoekige ding ziet er niet uit
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
Een kilometerteller voor een Tomos-bromfiets kost inclusief de bekabeling 50 euro.
Kun je je voorstellen dat ik dus eerst een scooter had die geweldig reed, en ineens die snorscooter had?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:16 schreef Cerbie het volgende:
Het hele verhaal klinkt als grote oplichterij, wat een belachelijke prijzen ook. 250¤ voor een teller, en een scooter is doorgaans meer waard dan een tweedehands Puchje lijkt me.
overmorgen zien we een rouw advertentie?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA ERHEEN, MORGEN!
zal hem leren die lichterlaaier
nou ik denk dat ik even een andere scoot ga eisen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
overmorgen zien we een rouw advertentie?
Als je in de buurt woont, wil ik nog wel even meegaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA ERHEEN, MORGEN!
zal hem leren die lichterlaaier
thnks nais aanbod!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont, wil ik nog wel even meegaan
Uhm.... thanks?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
thnks nais aanbod!
enne ff offtopic maar euh, als jij dat bent in je fotoboek, waarom wordt jij geen model?
Je hebt echt een prachtig gezicht!
Voor mij te jong helaas, maar echt ik vind je schitterend!
Hoeft ook niet maar denk er gewoon eens over na!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uhm.... thanks?Sorry ik weet hier even geen passende reactie op
*pssst zhe-devilll is eigenlijk een 59 jarige pedo die jongetjes zoektquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uhm.... thanks?Sorry ik weet hier even geen passende reactie op
Nee joh!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:44 schreef mister_dog het volgende:
[..]
*pssst zhe-devilll is eigenlijk een 59 jarige pedo die jongetjes zoekt![]()
![]()
tuurlijk, ik maakte maar een geintje...quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik vind hem gewoon mooi om te zien. Mag ik dat zeggen of niet?
jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is het nu een oplichter ofzo?
Ik denk dat ik er even heen moet met wat manskracht ofzo?
Hij zal wel denken heb je weer zo'n wijf *gniffelend in zijn vuistje enzo*
bah![]()
dan ben jij ook nog te duur uit.. of ze moeten voor puch stukken goedkoper zijn..quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
Een kilometerteller voor een Tomos-bromfiets kost inclusief de bekabeling 50 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |