Maar hij gaat wel 70 km/h zonder dat ik problemen heb bij de Rollerbank!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:55 schreef Cerbie het volgende:
Amico?
Ah, ik begrijp hetDe ET onder de scooters
waarom zou je dan geen problemen hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef nlboy het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel 70 km/h zonder dat ik problemen heb bij de Rollerbank!![]()
(omdat ie standaard zo hard gaat)
Haha nerd, dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef nlboy het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel 70 km/h zonder dat ik problemen heb bij de Rollerbank!![]()
(omdat ie standaard zo hard gaat)
wel handig als je een rechte weg naar school ofzo moet rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef Geqxon het volgende:
En was nou als je 45 kan, en je er een tandwiel verhouding van 1 op 50 erop flikkert? Wedden dat je na een half uur dan 120 zal rijden
Standaard gaat dat ding zo hard...en vroegah (of Italië) had/heeft je die limiet nog niet.quote:
vette velgen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Alvilon het volgende:
Mijn Mb
Duits ori blok, rijdt 60![]()
al 3000 km gereden ongeveer, and counting![]()
Krijgt binnenkort make over![]()
Hij word gemeten op vermogen, das wat anders dan kracht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Standaard gaat dat ding zo hard...en vroegah (of Italië) had/heeft je die limiet nog niet.![]()
En het word idd gemeten op kracht (rollerbank) en die is in orde, want hij zit onder de grens en is niet opgevoerd.
Vorige eigenaar heeft teller op 0 gezet, kanik zien hoeveel ik zelf gereden hebt ! en das dus 3 K kilometerquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:19 schreef alsem het volgende:
[..]
vette velgen!
mijn mt heeft al meer dan 40 000 gereden![]()
True, maar dan niet zo hoogquote:
Dat zou goed kunnen, dan moet je je tandwielverhouding veranderen. Als het zo zou zijn is het dan waarschijnlijk over.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ishetgeenplaatje.nl/
Ik vraag hem binnenkort wel een keer aan of in de vakantie, als ik hem voor de schouwing even achter moet laten. Weinig zin om te fietsen
Je hoort m'n brommer vrijwel niet, maar als ik ~50 rijdt en ik houdt dat even vol op bijv. een recht stuk gaat ie door naar ~54 en hoor je ineens een harder geluid, soort honend geluid. Als je volgas op je top van een dijk afrijdt hoor je hetzelfde.
Maakt ie dan overtoeren of iets anders, en moet ik daar wat aan doen?
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja daaaar is die weer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |