quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik stuur er ook 1.
Ralph moet blijven!![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Gedaan!
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Catty het volgende:
gestemd!!
Daarvoor zit je toch niet in het huis?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
kun je er ook nog wat mee winnen dan>?
De weet dat je bijdrage wordt gebruikt voor de 'vergoeding' van Tanja.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
kun je er ook nog wat mee winnen dan>?
http://big-brother.startkabel.nl/ , linker kolom.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef svann het volgende:
Geef eens een linkje van die polls?
De meeste stemmers kijken natuurlijk geen streams.![]()
Het was al eerder bekend dat Ralph er in de fok! polls goed voorstaat, door het type volk wat er op fok rondhangt. Helaas niet echt representatief voor de rest van Nederland, en zeg nou zelf, met een sample van 500 mensen op de Poll van startkabel.nlstaat het er echt niet goed voor voor Ralph als hij 36% achterstaat op bijv. Menno. Zeker niet omdat de Fok! poll eigenlijk maar 3x zoveel stemmen heeft, en dat de standaard deviatie daarmee niet bijster kleiner wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
Als je naar het aantal stemmen kijkt dan kan je zien dat de FOK Poll veel meer stemmen heeft. Ik zal je geld beter zetten op rikkert / linda... dan weet je i.i.g. dat je stem de nominatie beinvloed.
Die andere polls kloppen niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ga dus niet van de Fok! polls uit, maar van alle andere Polls die op internet rondhangen, en dan zul je zien dat Ralph voor zijn plekkie moet vrezen.
Waarom, omdat hij populair is op Fok, of alleen bij jou?quote:Ralph blijft toch wel en Menno ook.
is of andersom, Ralph is het minst populair bij de kijker en zal dus de grootste kans maken om er morgen uitgeschopt te worden.quote:Het gaat er niet om wie je denkt dat weg moet, maar om wie je wilt dat blijft.
klopt, het is een trucje dat Talpa slim uitnut, omdat het leid tot extra SMS-en, zie bv ook de OP-post, iemand die door de angst voor een slechte positie van Ralph zelf overgaat tot SMS-en ....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
De vraagstelling in die 2 polls die staan gelinkt in de OP is anders.
Er wordt gevraagd te voorspellen wie er de volgende keer uit gaat.
Dat is iets anders dan de neutralere fok vraag: wie is jou favoriet (en mag dus blijven).
Als ik zou moeten voorspellen wie eruit gaat, is mijn antwoord: Rikkert
Als je mij vraagt wie mijn favoriet is (van de 4 genomineerden), is mijn antwoord: Rikkert
ik kreeg:quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Top dat je op mij gestemd hebt! Je maakt nu kans op een prachtige prijs. Groetjes, Ralph.
Dan vliegen juist opvallende kandidaten er snel uit, iedereen die wat aandacht haalt, en waar mensen een mening over hebben, vliegt er dan razendsnel uit... onopvallend zijn, brengt dan veel winst, omdat er dan ook weinig mensen een hekel aan je krijgen ....quote:Op donderdag 15 september 2005 14:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou het beter vinden als je zou moeten stemmen voor degene die je eruit wil hebben. Mensen hebben toch sneller iemand die ze echt niet mogen dan een echte favoriet.
heb je het nou over de bewoners of de kijkers?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:59 schreef RM-rf het volgende:
In BB1 was dat de tactiek van 'Maurice' die nog behoorlijk lang erin bleef, terwijl hij werkelijk 0,0 toevoegde, velen niet eens _wisten_ dat hij meedeed .... enkel op het allerlaatste eind, toen ze dr nog maar volgens mij met zn 5en zaten, trok hij wel heel erg nauw met Karin op, iets dat begon op te vallen...
Tijdens BB1 moest je stemmen op de kandidaten die je wilde zien vertrekken ....quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Herald het volgende:
[..]
heb je het nou over de bewoners of de kijkers?
daarom vroeg ik dus ook of je het over de bewoners of de kijkers had. Want Maurice werd ook nooit genomineerd door de bewoners zelf.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef RM-rf het volgende:
Tijdens BB1 moest je stemmen op de kandidaten die je wilde zien vertrekken ....
dat betekende vooral dat kandidaten die nog wel wat 'opvallender' waren, snel verdwenen, terwijl een nietszeggende nono als maurice het werkelijk tot bijna in de finale redde.
denk je echt dat ze ralph hadden laten gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Dat maakt niet uìt, hieâhmei kunnuh we wel langâh van Ralph genieten.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Ireth het volgende:
[afbeelding] Ralph is oke ole ole!
[afbeelding] Bel 0909-0302
[afbeelding] SMS Ralph naar 1010
[afbeelding] Laat Ralph in BB blijven
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |