Schoolquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie heeft je half gedrukt?
wie is jij in deze zinsconstructie?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
En jij kon niet tegen al dat gebagger.
Ze bleven maar bezig over mijn baard , maar hij was eigenlijk super mooi !quote:Op woensdag 14 september 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
En jij kon niet tegen al dat gebagger.
Die heeft helemaal geen baard , alleen een stempel op zijn voorhoofd ...quote:Op donderdag 15 september 2005 05:35 schreef Tichelaar het volgende:
Ik las "De baard van Teal'c"
Stargate SG-1![]()
We hebben altijd Sourcy nogquote:Op donderdag 15 september 2005 02:06 schreef JDude het volgende:
Hè jammer... de "Er zit wat op je kin" kan weer worden opgeborgen.
Ben jij niet de zoon van Braunquote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze bleven maar bezig over mijn baard , maar hij was eigenlijk super mooi !
Maitresse, dat is iets anders..quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ben jij niet de zoon van Braun![]()
Zie mijn foto !quote:Op donderdag 15 september 2005 08:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Had ie een baard dan?
Ben je niet in opstand gekomen tegen deze dictatuur?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
School
Ze vinden het netter als je geschoren bent en dan zetten ze je zo onder druk
En best wel wat dames.. die vonder geen baard mooier
Ze zetten gewoon zoveel druk op je he !quote:Op donderdag 15 september 2005 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ben je niet in opstand gekomen tegen deze dictatuur?
Als het schaap over het hek is...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zetten gewoon zoveel druk op je he !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |