Ze kan ook best redelijk zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef jessie het volgende:
Toch vind ik Chantal niet vervelend nu.
Wat een overeenstemming vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Het is ook een vrouw absoluut.![]()
Incident met Tanja? Heb ik iets gemist? Welk incident?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou waakhonden op de achtergrond die ik net hoorde? Eerder heb ik nooit honden gehoord namelijkMss sinds het incident met Tanja dat ze de bewaking hebben verscherpt?
Ik heb tijdje terug gechecked en was zacht geluid dus ligt niet aan jouquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef MissX het volgende:
hebben jullie fatsoenlijk geluid bij 3 en 4?
Viel mij ook op.Toeteren ook meer auto's vanavond.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou waakhonden op de achtergrond die ik net hoorde? Eerder heb ik nooit honden gehoord namelijkMss sinds het incident met Tanja dat ze de bewaking hebben verscherpt?
of toch Rikkert nog?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef bemeall het volgende:
Ralph gaat lopen... eens kijken of ie dronken is
Toen er over de schutting werd geroepen dat haar baby een meisje wasquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Incident met Tanja? Heb ik iets gemist? Welk incident?
Ontroerd mij ookquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een overeenstemming vanavond![]()
![]()
Ik mis altijd de belangrijke dingen, heb zelf maar gegokt dat het daarom isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, wat weet ik toch altijd weinig....
Nee juist opgelucht dat er geen gevoelens van hem meer zijn naar haar!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef BlaBlub het volgende:
Als Ralph int gesprek met Nathalie heeft verteld dat die homo is, lijkt het mij dat Naat dan aangeslagen zou zijn. Aangezien ze dat niet is, lijkt het mij ook niet dat Ralph homo is.
Ja Ralph wil eerst nog ff flossenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ralph moest toch lopen? Nu gaat Rikkert!
Nee joh, het leuke van BB is juist dat je ongenuanceerd iemand kan haten of de hemel in kan prijzen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....
Ik vind Tanja nog steeds niet leuk, maar misschien moet ik haar nog eens een kans geven.
zal je eerlijk zeggen, denk er precies hetzelfde overquote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat ook al instemmend te knikken over je post toen ik mezelf ineens bedacht dat ik er bij Tanja heel anders over denk terwijl het eigenlijk min of meer hetzelfde is....
Ik vind Tanja nog steeds niet leuk, maar misschien moet ik haar nog eens een kans geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |