Oké.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef MissX het volgende:
[..]
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!
iedereen draait door hier vanavond....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Help Ralph!
Doorbreek je taboe: SMS Ralph naar 1010!!
Ralph is helemaal niet loslippig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die pas later ingeschakeld zijn... Ralph heeft vanavond liters drank op ofzo. Hij is dan ook enorm dronken. Gevolg is dat hij zeer loslippig is geworden en hij rookt!!
Mag, is goeie TV!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen draait door hier vanavond....
dat gevoel heb ik ook,maar toch.....ik denk wel dat hij de homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph is geen homo, ga daar nou maar niet vanuit, dat geloof ik écht nie.
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ralph is helemaal niet loslippig.
Misschien is het een geheime opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens HEEL erg goed kunnen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk dat ze tijdens het etentje vragen moesten beantwoorden (die in de enveloppen zaten) Waar misschien geheimen door onthuld zijn, maar denk niet dat Ralph homo is.
Kan geen stream kijken hier, trekt Joost het nog een beetje?
Leuk tochquote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand een man, typisch weer een voorbeeld van een dom verhaaltje wat op internet de rondte gaat, via tv en weer terug.
Ingrid heeft gewoon een rotkop en siliconen, meer niet.![]()
Heb nooit gezegd dat Dido geen tactische spelletje speelt en dat zij dat niet mag doen! Maakt het juist spannender om naar te kijken. Behalve Chantal die is gewoon achterbaks IMOquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.
Meten met 2 maten.![]()
![]()
![]()
ai gevaarlijke post Showtime... Trek de wijze les van jezelf eens door naar Tanja bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
Ralph is gewoon erg verlegen, sociaal en teruggetrokken. De andere bewoners zouden hem wat meer moeten respecteren en nemen zoals hij is. Het is oneerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij is zoals hij is, verschil moet er zijn.
Wat ben jij wijzer nu dan dat Ralph het achterste van zijn tong niet laat zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor Ralph z'n doen is hij zeer loslippig nu...
Hoe komt Ingrid dan aan dat babyvet en rondingen, als het een omgebouwde is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |