whahahaha hij steekt er al weer 1 op terwijl hij het nog geen eens lekker vindquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
moet Ralph alle sigaretten erdoor heen jassen ofzo?
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nathalie staat buiten bij het gesprek
Ralph tegen nathalie : 't lijtk me duidelijk dat ik geen geheimen meer voor je heb
hmmm beetje jammer idd van die fans van menno, zou wel heel grappig zijn als hij eruit moetquote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
moeilijk...maar van mij mag Ralph er wel uit...vind het een saai iemand om naar te kijken, en zijn verhalen zijn ook doodvermoeiendquote:
dacht ik.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever meer met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Dus mannen mogen wel tactisch bezig zijn en als Dido d'r klep houdt mag dat niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is ook saai maar weet wel te creeren dat niemand hem begrijpt, hij speelt een tactische spelletje zonder dat de anderen het door hebben.
Dat was voor mij inderdaad de opmerking waardoor ik zeker ben dat Ralph homo isquote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
zou hij dan toch uit de kast zijn gegaan tegen haar tijdens het etentje![]()
Ik zie liever Menno zijn kop als blijkt dat Ingrid een man is!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls Menno morgen degene is die naar huis moet, dan denk ik dat je het op z'n kop kunt aflezen van "wtf, IK naar huis en zelfs Ralph mag blijven".![]()
![]()
![]()
Oh dan doe ik een vreugdedansje in huis.![]()
Maar Menno gaat niet, ik denk dat Rikkert moet gaan, Menno heeft teveel meisjes fans die op hem geilen.![]()
Hij is de hele middag met een camera bezig geweest, die heeft hij gerepareerd vanmiddag.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef schatje het volgende:
Hij is liever met de camera bezig dan met de rest. Zei hij dat nou
Misschien een hint? Net zoals het zgn bezopen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Ja maar ik ben zo mezelf"quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds een uur of 10 vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik uit zijn verhaal begrijp is dat hij niet helemaal zichzelf kan zijn (het achterste van zijn tong laten zien) voor de camera. Hij is zich er continue bewust van.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is verbaal niet zo heel erg sterk, negen van de tien keer bedoeld hij het anders dan het eruit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |