dat is natuurlijk niet zo absoluut als jij het hier stelt.quote:op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef prinsrob het volgende:
dat spreekt voor zich: mannen versieren vrouwen, niet andersom.
maar voor een man is het belangrijker om dat te kunnen dan voor een vrouw. bkijkt ook wel uit het feit dat er minder vrouwelijke probleemgevallen hier rondlopen. volgens mij is sabrina hier de enige en dat is veelzeggend.quote:op donderdag 15 september 2005 13:34 schreef copycat het volgende:
[..]
dat is natuurlijk niet zo absoluut als jij het hier stelt.
vrouwen kunnen ook de versierdersrol dragen.
vrouwen kunnen dat ook wel, maar mannen doen het vaker dan vrouwenquote:op donderdag 15 september 2005 13:34 schreef copycat het volgende:
[..]
dat is natuurlijk niet zo absoluut als jij het hier stelt.
vrouwen kunnen ook de versierdersrol dragen.
dat is inderdaad waar. een hoop van m'n vriendinnen gruwelen bij het idee die rollen om te draaien.quote:op donderdag 15 september 2005 13:38 schreef jpm01 het volgende:
vrouwen kunnen dat ook wel, maar mannen doen het vaker dan vrouwen
dát zou een te makkelijke inkopper zijnquote:ik heb teminste nog nooit een vrouw mij zien versieren![]()
ik ben niet zo'n versierder komt door een aantal omstandigheden die niet erg prettig waren. meisjes vinden me wel aardig en daar blijft het ook bij. ik durf ook niet gauw op iemand af te stappen.quote:op donderdag 15 september 2005 13:39 schreef copycat het volgende:
[..]
dat is inderdaad waar. een hoop van m'n vriendinnen gruwelen bij het idee die rollen om te draaien.
[..]
dát zou een te makkelijke inkopper zijn.
meisjes kunnen ook heel verlegen zijn, en volledig dichtklappen en blokkeren als een jongen toenadering zoekt ...quote:op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef prinsrob het volgende:
dat spreekt voor zich: mannen versieren vrouwen, niet andersom. mannen die er normaal uitzien en onzeker zijn zullen daardoor veel minder snel een relatie krijgen dan omgekeerd.
natuurlijk kan dat, maar dat zijn ze wel al een stap verder.quote:op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
meisjes kunnen ook heel verlegen zijn, en volledig dichtklappen en blokkeren als een jongen toenadering zoekt ...
heet dat niet vaginisme?quote:op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
meisjes kunnen ook heel verlegen zijn, en volledig dichtklappen en blokkeren als een jongen toenadering zoekt ...
wat nou te oudquote:op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef breaktothedance het volgende:
pfoe, loopt weer hard dit topic!![]()
ik zit ongeveer in dezelfde situatie als plato maar ik doe er op het moment heel veel aan (misschien wel teveel, maar dat terzijde) om die situatie te verbeteren voor mezelf. ik vind dat je bij 23 (zoals ik ben) al bijna te oud bent (noem het kansloos, maar ik voel me werkelijk echt lichtjaren achterliggen op de rest
) om een leuke meid te vinden (ken er al genoeg die samenwonen en dergelijke
).
het zal allemaal wel meevallenmaar ik blijf positief (sorry: ik ben weer positief) over de toekomst. eens moet het toch lukken die stap te maken
en ik heb mezelf voorgenomen om vanaf a.s. donderdag eens een en ander te gaan proberen
![]()
kom op, de hele wereld kan het, en voor mij zou het te moeilijk wezen... ook gij, plato
![]()
kom op, het is echt wel te doen!!
ik geloof zeker dat je nieuwe mensen ontmoet, je geen kluizenaar bent en ook vrouwen tot die nieuwe mensen behoren. ik heb je laatst een keer eventjes gezien en weet hetzelfde als jij dat het niet aan je uiterlijk ligt. ik had je namelijk voorgesteld als een superslim nerdje met bril en puisten, maar dat viel meequote:op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik ga je toch tegenspreken.![]()
wat betreft het eerste heb je gelijk, indien ik een duidelijke oorzaak zou vinden zou ik daar vermoedelijk nog niks meedoen. helemaal fout, heb je gelijk in en misschien is die passiviteit wel (een deel van) de oorzaak.
wat betreft het tweede heb je echter ongelijk: ik ontmoet best nieuwe mensen en ik leef ook niet eenzaam in een kluizenaarsgrot. natuurlijk, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe groter de kans is dat er wat uitkomt. maar zoals gezegd is het dus niet zo dat ik geen mensen ontmoet, absoluut niet zelfs. die vlieger gaat dus niet op. maar zelfs als ik bij wijze van spreken dagelijks een heel blik "nieuwe vrouwen" zou ontmoeten zou ik er vermoedelijk nog hiks meedoen.
uit wat voor gereformeerd dorp kom jij?quote:op donderdag 15 september 2005 13:56 schreef ynske het volgende:
[..]
wat nou te oud
tegen mij zeiden ze wat verschrikkelijk dat je vrijgezel bent op jouw leeftijd (25)
mens ben blij dat je leeft, doe wat je wilt, de rest komt wel
quote:op donderdag 15 september 2005 13:59 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
uit wat voor gereformeerd dorp kom jij?
bij sommige dingen wou je wel dat er een vriend of vriendin was.., met kerst bijvoorbeeld dat heb ik teminste wel.... want ouders kunnen daar ook niks aan veranderen.quote:op donderdag 15 september 2005 13:56 schreef ynske het volgende:
[..]
wat nou te oud
tegen mij zeiden ze wat verschrikkelijk dat je vrijgezel bent op jouw leeftijd (25)
mens ben blij dat je leeft, doe wat je wilt, de rest komt wel
ach, dan kun je altijd nog non worden. elk nadeel heb zijn voordeel orakelde de grote cruijff al.quote:op donderdag 15 september 2005 14:02 schreef ynske het volgende:
[..]
helaas niet gereformeerd maar wel strontkatholiek
tja geef mij me mijn kerst maar alleenquote:op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef jpm01 het volgende:
[..]
bij sommige dingen wou je wel dat er een vriend of vriendin was.., met kerst bijvoorbeeld dat heb ik teminste wel.... want ouders kunnen daar ook niks aan veranderen.
quote:op donderdag 15 september 2005 14:08 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ach, dan kun je altijd nog non worden. elk nadeel heb zijn voordeel orakelde de grote cruijff al.
kortzichtigste reactie v/h jaar nomineringquote:op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef jaspere het volgende:
whehe.............ga dan vaker uit klootzakken!
ja, ik denk indetdaad dat veel mensen dat beeld van plato hebben, maar dat klopt inderdaad niet.quote:op donderdag 15 september 2005 13:58 schreef weirdmicky het volgende:
ik geloof zeker dat je nieuwe mensen ontmoet, je geen kluizenaar bent en ook vrouwen tot die nieuwe mensen behoren. ik heb je laatst een keer eventjes gezien en weet hetzelfde als jij dat het niet aan je uiterlijk ligt. ik had je namelijk voorgesteld als een superslim nerdje met bril en puisten, maar dat viel mee
hier heb je op zich wel een punt, maar het is de vraag wat zelfverzekerdheid is. in zekre zin ben ik ontzettend zelfverzekerd. zo heb ik bijvoorbeeld bij functioneringsgesprekken wel eens te horen gekregen dat ik te overtuigd van mijn eigen kunnen ben. dus een gebrek aan zelfverzekerdheid an sich is ook niet aan de orde. al is werk natuurlijk iets anders dan het punt waar we het nu over hebben.quote:op donderdag 15 september 2005 13:58 schreef weirdmicky het volgende:
alleen gaat het om de benadering van nieuwe mensen. vergis je niet hoe belangrijk uitstraling is. wees eerst écht happy over jezelf en focus je niet teveel op het 'toch-niet-krijgen' van een vrouw. zodra je zelfverzekerder bent zul je zien dat ze opeens met bosjes voor je neervallen.
misschien wel, maar dan moet ik daar wel haast meemaken, daar een groot deel van m'n leeftijdsgenoten al samenwoont en in de hele huisje-boompje-beestje-maalstroom zit. dat ambieer ik overigens niet op korte termijn, laat dat duidelijk zijn, alleen is dat niet geheel te ontlopen.quote:op donderdag 15 september 2005 13:58 schreef weirdmicky het volgende:
dit komt voor jou vast ook nog wel een keer.
jij hebt tenminste de juiste mentaliteitquote:op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef ynske het volgende:
[..]non
ikkedat gaat dus echt fout, ben al meerdere malen de kerk uitgezet, dus denk niet dat dat gaat l, ukken, hmm dan maar heroine hoertje
maar misschien ben jij wel de uitzonderingsbevestigende regelquote:op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bij mij dus zeker niet![]()
als ik erover nadenk, ben ik altijd verliefd geworden op het eerder depressieve, melancholische type![]()
quote:op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef ynske het volgende:
ben al meerdere malen de kerk uitgezet, dus denk niet dat dat gaat lukken,
[totaal-offtopic]quote:op donderdag 15 september 2005 14:18 schreef copycat het volgende:
[..]
![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
dat is zeker waar, het klassieke beeld van 'de jagers' zal altijd wel blijven bestaan. de prooi hoeft doorgaans alleen maar te wachten, vroeg of laat komt er (bijna) altijd wel een ( al dan niet kansloze ) jager langs. maar bijna is niet 100% van de gevallen.quote:op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef prinsrob het volgende:
[..]
dat spreekt voor zich: mannen versieren vrouwen, niet andersom. mannen die er normaal uitzien en onzeker zijn zullen daardoor veel minder snel een relatie krijgen dan omgekeerd.
en daarmee hebben ze bewezen dat god bestaat! god heeft jou uit zijn huis ( een van zijn vele huizen) laten zetten wegens godslasteringquote:op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef ynske het volgende:
[..]
[totaal-offtopic]
door te vragen of ze me dan konden bewijzen dat god bestond (ik was zo'n kind dat altijd iets bewezen wilde hebben voor ze iets geloofde) wat ze dus niet konden, ouders gebeld, hoefde niet meer te komen, jaar erna weer naar de godsdienstlessen, sta daan in de kerk naar de schilderijen te kijken, constateer dat er iets niet aan jezus klopte, dus dat gezegd, moest mijn grote mond houden en mee zingen. toen zei ik dat ie niet zo'n toon tegen me aan moest slaan....
en madam kon weer vertrekken
[/totaal offtopic]
was dat maar zo...quote:op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef zero2nine het volgende:
[..]
en daarmee hebben ze bewezen dat god bestaat! god heeft jou uit zijn huis ( een van zijn vele huizen) laten zetten wegens godslastering
ik heb ooit tegen de domine gezegt neem de volgende keer god mee als je gaat preken ik wil hem in levende lijven ontmoeten ..... vond die niet zo leukquote:op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef ynske het volgende:
[..]
[totaal-offtopic]
door te vragen of ze me dan konden bewijzen dat god bestond (ik was zo'n kind dat altijd iets bewezen wilde hebben voor ze iets geloofde) wat ze dus niet konden, ouders gebeld, hoefde niet meer te komen, jaar erna weer naar de godsdienstlessen, sta daan in de kerk naar de schilderijen te kijken, constateer dat er iets niet aan jezus klopte, dus dat gezegd, moest mijn grote mond houden en mee zingen. toen zei ik dat ie niet zo'n toon tegen me aan moest slaan....
en madam kon weer vertrekken
[/totaal offtopic]
haha prachtige vergelijkingquote:op donderdag 15 september 2005 11:08 schreef copycat het volgende:
[..]
boeien dat 90% van de mannen al wel met een vrouw het bed heeft gedeeld. als 90% van de mannen in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan?
en ik geloof er niets van dat het op een gegeven moment niet meer hoeft. ik denk dat door die berusting de verbittering alleen maar zal toenemen.
na de kruisiging en die steek met die speer klopte zijn hart niet meer denk ikquote:op donderdag 15 september 2005 14:29 schreef -dailalama- het volgende:
wat klopte er niet aan jezus?
quote:op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wedergeboorte... was het maar zo simpel. al zou ik dat ook helemaal niet willen, want in grote lijnen ben ik tevreden met de plato zoals ik die ben.
tsja, wat die verbittering betreft. nogmaals: ik weet dat het 25 niet te oud is wat dit betreft, maar ik loop wel achter op minstens 90% van de mannelijke leeftijdsgenoten, om van de vrouwelijke leeftijdsgenoten maar te zwijgen in dit verband. dat kan ik gewoon niet uitvlakken en daarnaast hoeft het dus op een gegeven moment niet meer.
ligt eraan wat voor vrouwquote:op donderdag 15 september 2005 14:29 schreef zero2nine het volgende:
[..]
haha prachtige vergelijkingin de sloot springen is net zo stom als het bed delen met een vrouw?
haastige spoed....ik denk dat je je vergist, de meeste zijn bezig eeuwige student te spelenquote:op donderdag 15 september 2005 14:15 schreef plato1980 het volgende:
misschien wel, maar dan moet ik daar wel haast meemaken, daar een groot deel van m'n leeftijdsgenoten al samenwoont en in de hele huisje-boompje-beestje-maalstroom zit. dat ambieer ik overigens niet op korte termijn, laat dat duidelijk zijn, alleen is dat niet geheel te ontlopen.
enschede (boemel, molly malone, de geus, lunátic)quote:op donderdag 15 september 2005 14:58 schreef -dailalama- het volgende:
waar ga je uit bttd?
quote:op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef ynske het volgende:
ga je alleen of ga je met vrienden?
enneh, gewoon lekker plezier hebben, en uitstralen dat je plezier hebt,
dan zien meiden je ook sneller
nah heel veel plezier gewenst, enneh blijf niet steeds bij die vrienden klitten he (daar gaat t bij mij altijd foutquote:op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
en ik ga met een aantal vrienden daarheen inderdaad
nou ja, ik ben 26 en nog student, maar de meesten die bij mij op school rondlopen hebben toch wel een vaste relatie. trouwen en kinderen (wanneer pheno?quote:op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef pheno het volgende:
[..]
haastige spoed....ik denk dat je je vergist, de meeste zijn bezig eeuwige student te spelen
schat, je moet je niet te veel druk maken, dat is slecht voor je hart.quote:
begin jij nu ook alquote:op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef frezer het volgende:
idd, als plato op z'n veertigste de dame tegenkomt kan ik me niet voorstellen dat hij het zal laten schieten of niet op haar zou reageren.
[..]
nou ja, ik ben 26 en nog student, maar de meesten die bij mij op school rondlopen hebben toch wel een vaste relatie. trouwen en kinderen (wanneer pheno?)komen ook al voorbij.
dat weet je bestquote:op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef frezer het volgende:
idd, als plato op z'n veertigste de dame tegenkomt kan ik me niet voorstellen dat hij het zal laten schieten of niet op haar zou reageren.
[..]
nou ja, ik ben 26 en nog student, maar de meesten die bij mij op school rondlopen hebben toch wel een vaste relatie. trouwen en kinderen (wanneer pheno?)komen ook al voorbij.
ik zou het eng vinden om nu al te gaan samenwonen, hoewel de helft van mijn vrienden dat inderdaad al doet....quote:op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef frezer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |