abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30641348
kheb heel dit topic niet gevolgd (iets met nog steeds een vriendin hebbe ed, en nee, dit is geen verkapt 'pimp-hier-met-je-liefdesleven" post ), maar ik las snel de paar posts boven me iets over disco's en scoren.

vrouwen in de disco's zien er vaak lekker uit, totdat het de volgende ochtend is zonder make-up dan zijn sommige vrouwen toch ineens een stuk... anders zullen we maar zegge. en wat betreft hun herseninhoud, dan kan je net zo goed een paard als vriendin neme (of een breezah fles als je daarmee wil vergelijken). vaak zijn et nog eens types die niet eens echt bij je zal passen. ik zal trouwens maar niet beginnen wat er allemaal in gehangen is dan, das ook een lange waslijst.

er zijn genoeg goed uitziende vrouwen als je op een sport zit, bepaalde hobby dat je doet, bibliotheken etc (ja, zulke vrouwen zie je daar ook). vaak zijn et ook nog vrouwen die dezelfde interesses hebben (klikt sowieso al makkelijker), en dan zie je ze over het algemeen zonder zware make-up en luchtig kledij.

natuurlijk zijn er uitzonderingen (knappe, intelligente vrouwen in disco's die een keertje naar de disco gaan of domme dozen in de bieb die verdwaald zijn) maar das een kwestie van geluk hebben. voor de grootste kans van slagen is gewoon in mijn opzicht in je eigen omgeving blijven, en dan proberen haar aan de haak te slaan.
je moet dus niet perse naar de disco te gaan om een vrouw te versieren, dat kan net zogoed in de supermarkt om de hoek.
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')