abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30613421
quote:
op donderdag 15 september 2005 19:44 schreef plato1980 het volgende:

[..]

inderdaad, je bent alleen maar hier om mij te plagen.
zal ik jou eens een beurt geven?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30613463
kick naar sex?
Unspoken words were understood
  donderdag 15 september 2005 @ 20:35:56 #228
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30613616
quote:
op donderdag 15 september 2005 20:30 schreef thisbe het volgende:

[..]

zal ik jou eens een beurt geven?
mag vast niet van nozem.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30613746
quote:
op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef knuf het volgende:
het regent helemaal niet in enschede....nou ja......een heel klein beetje dan nog.......ik zeg......paraplu mee en gaan! en bus heen, taxi terug kan ook nog.

btw, ik leef met je mee........in je eentje uitgaan in enschede sucks! (ervaringsdeskundige spreekt haha)
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30614233
quote:
op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef plato1980 het volgende:

[..]

mag vast niet van nozem.
hou je het weer af, hup pakken die vrouw en seksen!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_30615456
wat gaat het topic toch weer snel. er werd gezegd dat meiden mij maar een josti vonden. dit was maar bij een paar het geval. meiden die mij niet kennen schepen me inderdaad nogal snel af op die manier. ondertussen is er al een groot deel verbeter, al zeg ik het zelf. ik heb een ander kapsel, ik loop niet meer bijna iedere dag in dezelfde kleren en ik probeer ook meer rechtop te lopen en niet naar beneden te kijken (mn houding dus). dit is nog lang niet genoeg.
ik ben net als bttd van plan om echt kansen te zoeken (en benutten) bij het uitgaan en er echt achter zoeken. vorige week is het niet gelukt, maar had ik alleen met een vriendin van een vriendin staan praten (die was ook onbekend voor mij dus er is een begin). dit ging voor de rest wel goed dus waarom zou ik niet op een onbekende meid kunnen afstappen (iedereen kan het wel en dan zou ik het niet kunnen zeker ) ik ga misschien ook maar is proberen te dansen want dat vinden die vrouwen ook wel leuk. ik snap nog steeds niet waarom, maar ik zal het toch maar proberen.
de stap om "verder te gaan" gaat ook voor mij heel moeilijk worden. ik zou bijna gewoon die situaties proberen te vermijden, bang om fouten te maken, maar dit is dus echt niet de bedoeling. zwaar fout gedrag.

@plato: aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat hij wat verbitterd gaat reageren. ik ben "nog maar" 19 en ik doe het af en toe ook al als ik in een dipje zit. ik wil echt niet weten hoe het is met me als ik 5 jaar verder nog zo ben.
plato moet zich er inderdaad nog niet bij neerleggen. ik weet het, je wordt er inderdaad niet vrolijk van van dat "falen". probeer jezelf wijs te maken: niks doen = falen. probeer ik ook.
er werd tegen mij gezegd ga een jaar naar australië. is dat niks voor jou voor als je klaar bent met je opleiding??? ikzelf moet nog 1 jaar naar school en dan ga ik ook proberen voor een tijd naar daar te gaan.
pi_30617243
wees lekker impulsief, laat je niet tegenhouden door jezelf. doe dingen die je niet wil doen.
For great justice!
pi_30617403
quote:
op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef qyroz het volgende:
wees lekker impulsief, laat je niet tegenhouden door jezelf. doe dingen die je niet wil doen.
zoals meiden versieren?
pi_30617598
hehe, mijn avond is gered. het regent dan wel, maar er gaan meer mensen richting de stad. dit is een goede zaak! ik houd jullie op de hoogte van eventuele vorderingen!

pi_30617636
tot morgen ik vermaak me gegarandeerd
pi_30617672
quote:
op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef breaktothedance het volgende:
hehe, mijn avond is gered. het regent dan wel, maar er gaan meer mensen richting de stad. dit is een goede zaak! ik houd jullie op de hoogte van eventuele vorderingen!

ik ga als een wannabe-bejaarde m'n bed opzoeken
pi_30617696
quote:
op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef gf het volgende:

[..]

ik ga als een wannabe-bejaarde m'n bed opzoeken
burger
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:03:59 #238
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30621217
quote:
op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef meteora het volgende:
er werd gezegd dat meiden mij maar een josti vonden. dit was maar bij een paar het geval. meiden die mij niet kennen schepen me inderdaad nogal snel af op die manier.
meiden die jou niet kennen... je kent bijna geen vrouwen dus ja, dat is nou net het probleem. de meisjes die je een beetje kent doen wel normaal maar de rest ziet je toch niet staan...

ondertussen is er al een groot deel verbeter, al zeg ik het zelf. ik heb een ander kapsel, ik loop niet meer bijna iedere dag in dezelfde kleren en ik probeer ook meer rechtop te lopen en niet naar beneden te kijken (mn houding dus).
dat is idd al een hele goeie verbetering, maar kan er niet zoveel over zeggen want laatste tijd heb ik je bijna niet gezien

er werd tegen mij gezegd ga een jaar naar australië. is dat niks voor jou voor als je klaar bent met je opleiding??? ikzelf moet nog 1 jaar naar school en dan ga ik ook proberen voor een tijd naar daar te gaan.
dat zou ik eerst weleens willen zien eigenlijk... dat zie ik zo snel niet gebeuren.
Zo niet, dan toch...
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:13:57 #239
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30621570
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef topmaat het volgende:

[..]
en jullie relatie is ... ?
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:28:23 #240
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30622034
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef -dailalama- het volgende:

[..]

en jullie relatie is ... ?
we wonen bij elkaar op het dorp. en hij gaat op vrijdag regelmatig mee uit naar de "stad".
Zo niet, dan toch...
pi_30627007

oh yes! wát een geslaagde avond!! in de discotheek een leuke meid gezien en na wat oogcontact gewisseld te hebben flink in gesprek geraakt. we hadden zelfs voor een deel dezelfde interesses en ze zag er super leuk uit . we hebben ook nog flink staan dansen aldaar (met inbreng van beide partijen )

nu heb ik haar telefoonnummer mijn dag kan alvast niet meer stuk!!! hopen dat er wat leuks uit komt!

sorry dat ik wat enthousiast ben

oh ja en om de lame reacties maar voor te zijn, ik ben véél te vroeg op voor iemand die om 5 uur lag te slapen, ik kon eigenlijk niet zo goed meer slapen nu nog de rest van de dag door zien te komen met cafeïne drankjes ofzo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 08:25:37 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30627066
quote:
op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef breaktothedance het volgende:

oh yes! wát een geslaagde avond!! in de discotheek een leuke meid gezien en na wat oogcontact gewisseld te hebben flink in gesprek geraakt. we hadden zelfs voor een deel dezelfde interesses en ze zag er super leuk uit . we hebben ook nog flink staan dansen aldaar (met inbreng van beide partijen )

nu heb ik haar telefoonnummer mijn dag kan alvast niet meer stuk!!! hopen dat er wat leuks uit komt!

sorry dat ik wat enthousiast ben

oh ja en om de lame reacties maar voor te zijn, ik ben véél te vroeg op voor iemand die om 5 uur lag te slapen, ik kon eigenlijk niet zo goed meer slapen nu nog de rest van de dag door zien te komen met cafeïne drankjes ofzo
fijn voor je jongen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30627090
quote:
op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef ynske het volgende:

[..]

fijn voor je jongen
bedankt!! voor de meeste mensen zal het wel de normaalste zaak van de wereld zijn, voor mij is het echt bijzonder
pi_30627096
en als er een schaap over de dam is......
pi_30627120
laten we het hopen!! kom op plato en meteora (en anderen op wie het van toepassing is natuurlijk): het kan dus echt!
pi_30627128
quote:
op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef breaktothedance het volgende:
laten we het hopen!! kom op plato en meteora (en anderen op wie het van toepassing is natuurlijk): het kan dus echt!
komt er ook een achter. en vertel eens, was het nou zo moeilijk?
pi_30627176
quote:
op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef dawg het volgende:

[..]

komt er ook een achter. en vertel eens, was het nou zo moeilijk?
eigenlijk viel het nog best mee de omstandigheden waren dan wel redelijk ideaal maar ik heb er nog wel de nodige moeite voor moeten doen! toch ging het inderdaad stukken makkelijker dan gedacht

vrijdag 16 september 2005 @ 09:14:45 #248
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30627587
kom ik het meisje tegen bij de bus waar ik smoor verliefd op ben. groeten wij elkaar en even zitten praten. ik wou vragen of ze een keer zin heeft om iets leuks te gaan doen klap ik weer dicht..., zo gaat dat altijd
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_30627793
quote:
op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

eigenlijk viel het nog best mee de omstandigheden waren dan wel redelijk ideaal maar ik heb er nog wel de nodige moeite voor moeten doen! toch ging het inderdaad stukken makkelijker dan gedacht

of je d'r nou nog vaker zal zien of niet, het geeft je hoe dan ook zelfvertrouwen
pi_30628467

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')