Nou, in principe weten we niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???![]()
Ik weet dat jullie ook niks weten, maar jullie weten zowieso meer dan ik. Ik zie geen raar gedrag, ik zie helemaal niks vreemds en hier wordt gedaan alsof er iets ge-wel-digs aan de gang is.. wat is er dan precies?![]()
En niet zeggen 'dat weten wij ook niet' want je weet in ieder geval IETS waardoor iets raar overkomt ofzo..![]()
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie hebben te horen gekregen dat ze NIETS mogen zeggen over wat er is gebeurd in dat kamertje tijdens het eten
Chantal en betoveren?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef MissX het volgende:
Ralph sta op, ga weg, het is een heks. Ze betovert je
Ralph en Rob misschien?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Ralph had t over 14 jaar leeftijdsverschil toen hij uit dat kamertje kwam
van mij wel ik wil het ook wetenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?.
Sure, heel normaal, maar in deze situatie toch niet zo normaal, wat mij betreft hoor...vind ik..quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?.
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef nicoleV het volgende:
yep HOMO
Neh, dit is het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Garman het volgende:
een theorie:
Big Brother Moet en zal de eerste BB baby hebben en Nu krijgen zowel Nat/Ralph als Menno/Ingrid de envelop met het verzoek hiervoor te zorgen, Indien ze instemmen dan zijn ze imuun voor de rest van het BB avontuur en Mogen ze erin blijven totdat de baby geboren is.
Chantalyptaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja want Chantal is eigelijk Eucalypta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |